Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 15. juni 2010

♥ Rååsa teppe & mykt garn ♥

Noen ganger
blir man påvirket av reklame
- og noen ganger er det veldig bra!
Dermed satte jeg kursen mot KID... ;)
Sengetøy i krepp ble kjøpt!
2 sett i blå
1 sett i rosa
&
1 sett i gult
Deilig!
Tror nesten jeg må tilbake
for å kjøpe 1 eller 2 til...
Her i huset er det jo
mange - mange
senger ;)
♥♥♥
Matilde var med på tur i dag,
og da vi gikk forbi Princess så vi noe søtt..
Et lite rundt lekkert teppe i rååsa!
Med store hvite rundinger.
Og mykt, så mykt...
Det ligger nå på gulvet
foran senga til
lillemor.
Noe mykt å tråkke på når
lillemor står opp...
♥♥♥
Ellers så strikkes det litt om dagen
- ja, som vanlig ;)
Jeg gikk en smule amok da det var tilbud på DROPS garn.
- vel..... litt mer en bittelitt kanskje....

Men altså
Når det er tilbud,
da er det vel det man skal???
Er det ikke??
En del av garnet
forsvinner inn i dette
prosjektet.
Lappeteppe til Celine
- det skal ned på rommet hennes
&
vil nok blir brukt flittig når jenta skal kose seg.
♥♥♥
Det strikkes i remser - 8 lapper i hver.
I forskjellige blå farger, brunt, turkis & natur.
Jeg må iallefall ha 7 remser bortover
- og jeg har kun 2 nå... hihi..
Det vil nok ta litt tid
- jeg blir lei underveis kjenner jeg.
Men nå trenger hun det jo ikke før vinteren heller da.
puh ;)
Akkurat nå ligger det pent på bordet og venter..
Jeg prøver nemlig å bli ferdig med den
tunikaen jeg begynte på til meg selv.
Jeg er ikke flink til det
Så nå skal jeg gjennomføre det!!
Helt sikkert!
Tror jeg....
♥♥♥
Ha en super tirsdagskveld!!

3 kommentarer:

  1. Jeg tror helt sikker at jeg kommer til å mase på at du skal strikke til deg selv helt til jeg ser resultatet ;)))

    Lappeteppet har blitt noen meter større enn sist jeg så det - og det blir bare finere og finere. Flinkeste Stine som er en så god motivator !!
    Klem xx

    SvarSlett
  2. Har du oppskrift på ett sånt teppe? Og hvilket garn bruker du? Skal strikke ett teppe til lille gutten til en venninde og det der såg jo heilt supert ut :)

    Fin blogg du har, første gang innom men det blir ikke den siste!

    Send meg gjerne en kort forklaring på teppet på mail: abrahamslio@hotmail.com

    MVH Kristine R.

    SvarSlett
  3. Du er alltid så full av koselig ord, Hilde :) herlig!

    Kristin.. jeg har sendt deg en mail... Det er ingen oppskrift på teppet, men jeg har forklart litt hva jeg har gjort :)
    Lykke til!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥