Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 1. august 2012

Sommergiveaway | hvem vant?

 
Aller først... tusen takk til alle dere som ville bli med på min sommergiveaway
- og alle koselige kommentarer dere la igjen, jeg blir glad av å lese dem!

Den heldige vinner av bok og garn er.....

med den flotte og kreative bloggen Gittes verden.
Her nyter jeg vakre bilder og inspirerende innlegg - jeg anbefaler dere å ta en titt!
Gratulerer så masse, Gitte! Håper du vil få glede av premien
- send meg en mail med adr din slik at jeg får sendt til deg.


Jeg har det med å snuble over garnbøker om dagen, da jeg fant denne måtte jeg bare ta med
 2 stykker hjem - det er da vel en selvfølge? Dermed blir det ekstra premie i dag - hurra!
" Far spøkte alltid med at jeg hadde nok garn til å åpne min egen butikk - for ikke så lenge siden
kom jeg til at han hadde rett. Jeg elsker å strikke. Det er noe beroligende over det som jeg
ikke klarer å forklare. Gjentakelsen av å sno garn rundt en strikkepinne og forme en
maske skaper følelsen av mening, av fremgang, av å oppnå noe....."
Jeg trenger vel ikke å si at jeg storkoste meg med denne boka også - og nå vil
få denne boka i sin postkasse! Gratulerer! Send meg adr, så kommer den snart...
VarmeMasker er en blogg jeg ikke har besøkt før i dag, en flott og
spennende blogg - og jeg skal helt klart tilbake!


Men jammen atte.... - plutselig har jeg enda en bok jeg vil gi bort til en av dere. Jeg bestilte
en diger bunke med bøker forrige uke, og da de kom i dag hadde jeg klart å bestille
2 eksemplar av en bok - og jeg trenger da ikke to :)   voila! En ekstra til dere..
Denne boka har jeg ikke lest ennå, men den er av samme forfatter som den andre
- og jeg er helt sikker på at den er like bra! Jeg gleder meg til å begynne på den!

Denne er til deg - så send meg adr din! Jeg finner ingen blogg på Cathy,
 men hun la igjen en koselig kommentar som jeg har tenkt mye på:
" Jeg har lest og kost meg med den fine, hyggelige, inspirerende og imponerende bloggen din!
Synes du får til en super blanding av hobby, kreativitet, dyktighet og en dæsj av familie!
Denne blandingen gjør det ekstra fint å lese, synes jeg. Er virkelig glad jeg fant bloggen din!
Også vil jeg gjerne være med på trekningen.
Sommerklemmer fra meg "

Jeg ble kjempe glad for denne kommentaren, dette er noe jeg har tenkt på mye...
Bloggen min er et sammensurium av både det ene og det andre - garn, masker, hunder,
foto, unger, hverdagsliv, oppdrag og andre småting som opptar meg. Dette er jo
mitt fristed, min lille krok for å samle sammen alt dette, og jeg blir så glad når
jeg forstår at det blir satt pris på og at dere som leser her hos meg
kommer tilbake igjen og igjen - tusen takk!


Vel, da har jeg forhåpentligvis tre fornøyde vinnere - jeg er iallefall fornøyd!
Men nå er jeg trøtt og skal krype under dyna med en god bok...
nattinatt folkens

Stinemorklem

6 kommentarer:

  1. grattis til de super heldige vinnerne :)
    eg har fundert lenge på de bøkene, og har selv det som visstnok er bok nr 2 i blossom street serien (drømmer i blossom street heter den). har ikke fått lest den enda, men ... bestiller du alle bøkene i den serien ? er de virkelig bra ?

    SvarSlett
  2. Jeg koser meg når jeg leser de - de er lettleste, fokuserer på mennesker og de forskjellige probleme de møter i livet, alt fra alvorlig sykdom og barnløshet til problemer i ekteskapet. Jeg liker bøker man kan kjenne seg igjen i, bøker som berører meg, som får meg til å felle en tåre, men også til å smile :)
    Jeg har bestilt den boken jeg tror er nr 2 etter Butikken i Blossom Street, men har ikke begynt på den ennå. Jeg koser meg med Vennskapsprøven - og jeg elsker den!!

    Om jeg må velge så har jeg en ekstra knapp på bøkene til Sally Goldenbaum, og denne av Maggie Sefton. Jeg sluker det meste egentlig :)
    De to siste bøkene over her kan du bestille på Harlequin.no

    SvarSlett
  3. Hurra!
    Tenk at jeg skulle være så heldig å vinne :) En herlig overraskelse på en grå og regntung torsdag i Kristiansand.
    Ha en herlig dag!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Jippi!

    Så heldig jeg er som vant en ekstra premie, gleder meg til å lese boka og ikke minst følge bloggen din videre.

    Liker veldig godt hvordan du skriver og ikke minst de flotte bildene dine:-)

    Ønsker deg en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  5. Oi, tusen takk! Så gøy å vinne. Har sendt deg mail med adresse. Jeg har nemlig ingen blogg, men koser meg fortsatt masse med å lese din!

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  6. Oi, tusen takk! Så gøy å vinne. Har sendt deg mail med adresse. Jeg har nemlig ingen blogg, men koser meg fortsatt masse med å lese din!

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥