Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 26. april 2017

Tirilgenser | lekker & feminin


Jeg tenkte at jeg skulle gi dere et lite tips ;)

Garnpakken til denne søte Tirilgenseren kan du nå få til 10% rabatt ut april

Den er jo bare så søt! - men jeg aner ikke hvilken farge jeg skal velge ...
... kanskje grå? rosa? naturhvit? .. Snakk om luksusproblem.... haha 

som en rosa drøm .... 

Genseren er strikket i BØRSTET ALPAKKA
- dette er et garn jeg har blitt veldig glad i og har strikket mye med!

passe tykt - passe loddent - og etter min erfaring røyter det lite.


Har noen av dere fine strikkere strikket denne?
- eller kanskje dere som meg drømmer om den, og bare strikke den snart ;)
 
HUSK da at du får 10% rabatt på garnpakken i nettbutikken som jeg har linket til
- det er jo alltid kjekt å spare et par kroner på garn!

Jeg burde sikkert strikke ferdig noe annet først, men det frister veldig ...


Ha en flott onsdag!
Stinemorklem



1 kommentar:

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥