Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 18. juli 2017

So Fine!


Først faller man får et garn ... så frister den herlige fargen veldig!
Etter det fylles hodet med ideer, og en plan kommer frem...
- selvsagt så inneholder mine ideer som regel STRIPER


Denne genseren er strikket på store pinner - faktisk pinne 8
... det går ekstra fort da ;)

Genseren strikkes med dobbel tråd alma hele veien,
og min egen vri på vrangborden.



Jeg har skrevet en oppskrift som er noenlunde ferdig...
Jeg var litt usikker på ermelengden, og etter å ha brukt den en dag
fant jeg fort ut at jeg må korte ned på lengden - o p s !

Heldigvis så kan det meste fikses!


Har jeg sagt at jeg elsker striper???

fortsatt GOD STRIKKESOMMER 
Stinemorklem

1 kommentar:

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥