Stinemors Små Øyeblikk

søndag 28. februar 2010

SØNDAG

Jeg har alltid vært en anti-frokost type...
- mat før ca kl 14 har alltid vært en kamp.
Men
er det andre tider!!!
Jeg har funnet min frokost som smaker
mmmmmmmmmm........
Deilig!
En liten yogurt av typen Tine vanilje
&
en dært Crüsli korn med et snev av mørk sjokolade...
Selv med dagens tette nesa så smakte dett godt ;)

Noah holder meg med selskap inne,
men han er svært så nysgjerrig på ungene som herjer i snøen ute!
Lurer vel egentlig på om det kanskje er der han heller ville ha vært.
Meget mulig!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Men nå er det nok tid for at jeg sniker meg ut av det varme teppet og inn i dusjen...
- frister ikke så veldig siden jeg fryser så fælt,
men vi er bedt på middag til svigermor, og da kan jeg jo ikke sitte her hele dagen.

Slike lysestaker så jeg først på Home Cottage
og forelska meg helt i dem
- men der var de dyre....
Og jeg lot faktisk fornuften vinne og gikk derfra uten dem!
- Tro det den som vil -
Men etter en liten svipptur innom Bohus så fant jeg disse til under halve prisen...
- og da måtte jeg jo bare!!!!!
Selvfølgelig likte jeg de dyre best, og de var jo mye finere..
Men jeg er like glad i disse!

Ha en fortsatt fin søndag!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥