Stinemors Små Øyeblikk

mandag 1. mars 2010

DET ER MARS......

I dag var MATILDE tilbake i barnehagen igjen - etter 2 uker hjemme så føltes dette litt merkelig... Forrige uke var jo vinterferie og uka før var lillemor syk, veldig typisk at hun skulle være syk slik at det ble to uker etter hverandre... - det er ganske lenge det! Dermed gikk jeg litt rundt meg selv i dag og lurte på hva jeg egentlig skulle gjøre.

Men man er da ikke arbeidsledig lenge av gangen her i huset!!

1. Jeg skulle pakke bagen

- vel.... jeg la iallefall fram klærne.. hihi...

2. Noah skulle dusjes og børstes slik at han var fin i pelsen mens jeg var borte

- det HAR jeg gjort!

Det er viktig at det blir prioritert.

3. Jeg skulle handle inn mat slik at mann & barn ikke sulter foran brødboksen mens mor er på skolen noen dager......

- det er vel også viktig?!?!?! Og det har jeg gjort! ;)

Så litt flink har jeg jo vært

- selv om jeg sneik meg til en liten cowboystrekk...

Jeg fant fram et par bilder av NOAH for å sammenligne pelsen hans fra da han kom hit og NÅ... - og jeg blir nesten litt forundret når jeg ser bildene... Pelsen hans har jo vokst masse!!!!!

JIPPI!
Dette nærmer seg veldig en utstillingspels!

- det klør i fingrene mine etter å få han i inn i ringen

så det blir nok en liten test til våren tenker jeg.

I mai er det Mynde Spesial, og da skal han være klar!

Han !!!
Sjekk forandringen!!!!!!
Pelsen har vokst masse - uten tvil!!!

Og mens Noah blir børstet ligger Brum og sløver.....
Jeg er ganske sikker på at han humrer litt for seg selv og tenker
- stakkars Noah... som må plages med den børsten uke etter uke.....
Han sukker nok godt for seg selv og er dypt takknemlig for at han er ganske korthåret saluki...

Det var dagens gjøremål
- nå er det kvelden...

Matilde skal finne pysjen og så kose puta, det tar på å herje rundt i barnehagen en hel dag.

Så skal jeg krype sammen i sofa'n med et varmt pledd,

noen telys på bordet

- det blir alltid så god stemning med levende lys!

En høst/vinter skal jeg telle hvor mange lys som blir brent her, det må være mange!!
Og kanskje hvis jeg er i det rett hjørnet så blir tunikaen jeg strikker ferdig....
- det er ikke mye igjen på den nå...

HA EN FIN KVELD!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥