Stinemors Små Øyeblikk

mandag 10. januar 2011

Øredobber

Her er noen av øredobbene jeg har laget
- jeg nevnte i et tidligere innlegg at de skulle komme.

Disse lagde jeg til mamma'n min i dag - da hun så bildet av de under her mente hun
at de hadde passet supert til henne. De ble gitt bort til svigermor til jul, så da
lagde jeg selvsagt et par nye - så snart kommer de i posten, mamma!
Til min lillesøster søte øredobber i mørk rosa, nesten litt burgunder.
- de er i samme farge som søstersmykket hun fikk.
Store flotte ringer i champagnefargede steiner - de er faktisk mine!
Tro det eller ei, det hender at jeg innimellom lager noe som til
meg selv. De er litt tunge å ha i ørene, jeg går jo ikke med
sånne ringer hver dag - så pyttsann!
 
Jeg lagde samme typen øreringer til lillesøster'n min, men i blanke steiner.



go'nattklem
post signature

8 kommentarer:

  1. Så mye fine smykker du lager. Det er sikkert morro!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Kjempefine - du er virkelig flink på smykker.

    Og kjempetøff bukse under her, har lyst å strikke en sånn jeg også :).

    Klem fra Maria!

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner at jeg egentlig burde vært søsteren din *fnis*. Fantastisk fine smykker Stinemor - flinkeste du "som vanlig" :))))))

    SvarSlett
  4. Kjempe fine smykker du har laget!

    SvarSlett
  5. Så utrolig flotte smykker! Det var skikkelig feststemning over dette blogginnlegget. :-)

    SvarSlett
  6. Så fine smykker!!! Tusen takk for superflott gave i gaveleken!!!!
    Veldig "meg":)! Takk takk. Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥