Stinemors Små Øyeblikk

fredag 25. mars 2011

Fredagshilsen

Altså... - en ting er helt sikkert! Man blogge på en fredagskveld!
jepp,  for man må jo ønske alle dere fantastiske bloggere en
riktig god fredag!
Denne uka har jeg strikka gaver til svigermor - hun fyller år neste uke,
og vi skal til henne og feire på søndag. Det første jeg strikka var drops
sin brødkurv i garnet ice. Man trenger 150 gr garn til denne
 - det hadde jeg liggende, men ikke i samme farge så da ble
denne flerfarget.. - ganske fresht faktisk! Den
er nå full av påskesjokolade... mmmm...
Gave nr 2 ble et lite mobilhus ;) - strikket i dobbel lilla alpaca.
Jeg strikka en hullrad øverst til tråden, så 1 vridd rett + 1 vrang
til riktig lengde. Selvsagt har den en liten engel i på den
hekla tråden. Heldigvis er matilde sin leketelefon
helt lik svigermor sin, så det var lett å måle.
Til slutt 2 kjøkkenkluter i påskegule farger! Det må vel alle ha nå som
påska nærmer seg..?? Ja, det må de ;) Jeg har faktisk begynt på en til
meg selv også - jeg pleier jo å glemme min egen kjøkkenbenk...
celine plukka ut en turkis topp da vi var i butikken i
stad, så nå er gaven i boks!
I løpet av helga så har jeg planer om å sette i gang påske giveaway'n min.
Jeg ønsker at den skal bli sendt og komme fram før påske, så da må
giveaway'ne gå litt  over i hverandre. Men det gjør vel ingenting?
Pakker er moro!! Jeg må bare ta noen bilder og fikse
litt - så skal den bli lagt ut her! Jeg gleder meg ;)

ha en koselig fredagskveld!

Og tusen takk til alle nye følgere - stor stas!!

klem
post signature

10 kommentarer:

  1. Ønsker deg en riktig fin fredagskveld tilbake :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott brødkurv i fine farger! Vårfølelse! =)

    SvarSlett
  3. Heldige sigermor som får så fine gaver da! Og i så flotte farger! Venter spent på påskegiveawayen ;)
    Fortsatt fin kveld!
    :)

    SvarSlett
  4. Ååå så mye fint du har strikket! Heldig Svigermor :)
    Skikkelig inspirerende :)
    Så vil jeg takke for super koselig kommentar på bloggen min snille du <3
    Ønsker deg og dine en riktig gooood helg! Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk for veldig hyggelig hilsen på bloggen min. Ønkser deg også en fin helg videre.

    SvarSlett
  6. Så flotte gaver svigermor skal få! :)
    Ønsker deg også en riktig god og koselig helg og jeg gleder meg til påske-giveaway :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Heldige svigermor altså! :)

    SvarSlett
  8. Bare hjemmelagede, koselige gaver:) Masse god helg til deg og:)

    SvarSlett
  9. Heldig svigermor du har da! Flotte hjemmelagede gaver :) Har en stk hvit kjøkkenklut på pinnene her, men det er så mye sjauing og bursdager at det blir lite tid til håndarbeid nå. Får se om det blir noe påskefarget på noen pinner eller kroker i år! :P

    Ønsker dere ei herlig helg Stinemor! Stor klem fra meg

    SvarSlett
  10. Å..så mye fint du har laget til din svigermor:)
    Håper du har kost deg i helgen:)
    klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥