Stinemors Små Øyeblikk

mandag 14. mars 2011

Vekker liv i gaveleken fra før jul.....

Jeg må innrømme at jeg hadde helt glemt den bort.... Jeg ble med på en gavelek
hos lenas lykke og kjærlighet.. og litt hobby før jul.
Dette er gaven jeg fikk av henne, og jeg sendte en gave tilbake :)
Jeg la ut et innlegg om denne leken, men det forsvant liksom
litt i julestria. Og det var ikke før mona kommenterte
 innlegget i går at jeg tenkte på den, så nå
prøver jeg en gang til....

Vil du være med å leke?

- slik fungerer det -
Den første som svarer på dette innlegget og ønsker å være med får
en gave fra meg. mona er allerede med derfor kun en til :)
De to skal da legge inn et eget innlegg og gi gave
videre til to nye + en tilbake til meg...
hipp hurra!


klem
post signature

3 kommentarer:

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥