Stinemors Små Øyeblikk

mandag 4. april 2011

Flere søte pannebånd ♥

matilde skulle jo selvsagt ha rosa..... råååååsa må vite ;)
- strikket i dobbel tråd med merino extra fine,
3 rosa knapper med hvite prikker til pynt.
Gave til celine sin venninne - gjett om den jenta ble fornøyd da hun fikk det på skolen i dag!
Strikket i brun dobbel merino extra fine med rosa smiley-pynt.
Turkis herlighet strikket i dobbel tråd med lerke fra dalegarn.
Dette var ment til matilde, men jeg slurva da jeg målte så det ble
akkurat litt for trangt... pyttsann - sånn kan det gå!
Enten blir det en gave eller så blir det solgt.
Enda et turkis - også dette er strikket i dobbel tråd med lerke, dalegarn.
Strikka jeg til charlotte etter hennes ønske.. hello kitty-knappen valgte
hun selv. Jeg er så absolutt ingen fan av kitty-katten, men charlotte
vet hva hun vil ;) Så da gjør jo mor som snuppa ønsker!
♥♥♥
Og gjett hva!!! sola kom til meg i dag! Det var deilig det!
Så jeg satt på trappa og kosa meg mens hundene løp rundt
omkring. Gleder meg til det blir ordentlig tørt ute
slik at jeg slipper møkkete poter....

ha en fin-fin mandagskveld!


klem
post signature

21 kommentarer:

  1. Har du sett.....så enkelt og fint!
    De knappene pynter skikkelig opp.
    Kjempefine var de!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hadde jeg ikke hatt Mariusjakka som skriker etter meg hvert minutt, skulle jeg ha satt i gang med slike pannebånd med en gang. Gurimalla, så lekre de ble! Og så stilig med knappepynt! :)

    SvarSlett
  3. Så heldig din datter er som har så flink mor til å strikke, og at vennina fikk også :)

    De ble kjempe fine.

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  4. Kjempesøte pannebånd. Selvsagt skal små piger ha rosa!!!
    =) Misemor

    SvarSlett
  5. Flotte pannebånd da gitt! Kjekt med prosjekter som ikke tar så altfor lang tid.

    Knappene pynta kjempefint;)

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  6. Utrolig flotte alle sammen! Bildene ga meg ikke noe mindre lyst til å forsøke! :) Så flink du er!

    SvarSlett
  7. Takk så masse!!!! De er bare så flotte!!!!

    Da er jeg akkurat ferdige med tøflene mine, mangler bare tovinga. Tenker å begynne på ett pannebånn i morgen, har noen nøster liggende:)

    Klem:)

    SvarSlett
  8. Åhhhhh de er såååå fine de pannebåndene dine. Nå må jeg bare få strikket noen slike jeg også.
    Det gjør seg veldig med knappene til pynt da:))

    SvarSlett
  9. Så flotte pannebånd! Herlige farger.
    Og, ja, det er deilig nå når våren kommer og en kan sitte ute på tremmen og ta seg en velfortjent pause i ny og ne :)

    SvarSlett
  10. Hei hei!!

    For noen flotte pannebånd du strikker med søte knapper på:-) Kjempe fine:-)

    Fine dagen til deg:-)

    Klem fra Gry:-)

    SvarSlett
  11. Nydelige pannebånd Stine. Det går fort unna hos deg, thi-hi. Flott strikk og knappene gjør prikken over i-en. Kos deg!

    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  12. Så herlige pannebånd ;o) Så fint med knappene på. Har lagret oppskriften din..her skal det strikkes pannebånd til prinsessen ;o) Takk for inspirasjonen. Klem

    SvarSlett
  13. Knallfine pannebånd - knappne var virkelig den lille prikken over i'en.

    Og jeg gleeeeder meg også til snøen blir borte og gatene blir tørre - utrolig deilig med vår!

    Klem fra Maria!

    SvarSlett
  14. Og der ble fristelsen for stor....nå perlestrikker jeg panneband ;) Hihi. Takk for inspirasjonen! Blir nok ett par stykker herfra tror jeg, de er jo SÅ lekre! Og super tv-strikk :)

    I dag fikk jeg pakke! Herlighet så skjønne de er. Skikkelig luksus-maskemarkører :) Tusen tusen takk!

    Klem ♥

    SvarSlett
  15. De var kjempe fine!! Sånne må jeg også lage! ;)

    SvarSlett
  16. Søte pannebånd og så søte modeller!
    Du jeg må få spørre deg om en sak; hva slags materiale bruker du i mamma-smykkene du lager ? Jeg har så lyst til å bestille av deg, men er veldig allergisk; tåler ikke "kirurgisk stål" ..... er smykkene nikkelfrie?
    Ha en fin dag! klem :)

    SvarSlett
  17. Hei Guri
    - alle delene er nok ikke nikkelfrie dessverre.. :(

    SvarSlett
  18. supernydelige pannebånd :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  19. Så utrolig søte pannebånd! Legger meg til som følger:)
    Ha en super helg!

    SvarSlett
  20. Søte disse pannebånda var da:) Kom akkurat over bloggen din og tror nok jeg har et par småjenter her som virkelig ville falle for disse:D

    SvarSlett
  21. Tuusen takk for at du deler mønsteret med andre! Jeg har laget flere og de er blitt så godt mottat! Jeg har også laget til meg selv! Ta gjerne en kikk på bloggen min å se hvordan de ble! Takktakk

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥