Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 14. april 2011

Trenger engle-tips ;)


I dag er siste frist for å bli med på påskegiveaway'n min, men jeg lar fristen gå ut
ved midnatt. Rett og slett fordi jeg ikke orker å arrangere en trekning akkurat nå ;)
Kroppen min er totalt utslitt i dag - ingen spesiell grunn, bare en slik dag...
Må jeg le litt når jeg tenker på hvordan jeg skal pakke dette egget!
Det kan bli en artig pakke - lurer på hva damene på
posten sier da... hihihi...

Så var det denne engelen som skal være med i pakken.... *gruble-gruble*
Jeg har ikke bestemt meg for hvilken type engel det skal være - hjelp!
armbånd - smykke - maskemarkører
tips tas imot med stor takk!


- eller så må jeg la vinner'n komme med ønsker......

Jeg fikk en super søt award av myrs hverdag - tusen takk!
Dette er en av de herlige awardene som skal gis videre til blogger med under 100 følger,
og jeg rakk å få den rett før jeg tippa så mange følgere! Jeg så i dag at jeg har fått
101 flotte følgere - hvordan det skjedde er jeg jammen litt usikker på..
gosj så morsomt! Får nesten et lite snev av prestasjonsangst ;)
men dere er jo så snille, så det går vel bra!

Denne gangen sender jeg den videre til:

misemors hobbyrom

høstmamma

livet i fjøset

~ skorpionen's hjørne ~

karipia's kreasjoner

Jeg kunne sendt den avgårde til så mange flere!
Det er så mange fantastiske og inspirerende blogger der ute

Nå skal jeg synke langt ned i go'stolen, kroppen min skriker etter hvile...
god kveld til dere alle! I morgen skal jeg annonsere en vinner!

klem
post signature

6 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk for awarden :)) Det var skikkelig koselig :)

    Kunne godt tenkt meg et armbånd jeg, om jeg skulle være så heldig å vinne ;)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award :-)) Hvis jeg vinner, så overrasker du meg :-)) Slapp av nå, og plei deg selv litt. Jeg sitter å strikker pannebånd i perlestrikk etter din oppskrift. De er så søte. Strikker i bomull for det er praktisk på denne årstiden for min datter.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award=)
    Tror den som vinner blir fornøyd uansett jeg,alt du lager er jo kjempe fint:)
    Ha en fin kveld:) Klem

    SvarSlett
  4. Så hyggelig - tusen hjertelig takk for at du setter pris på bloggen min!
    Så må du ta det med ro og komme i form igjen! =) Ha en god natt, klem fra Misemor

    SvarSlett
  5. Vinneren blir nok fornøyd uansett,men hva med en pynte nål engel da?
    Jeg kunne godt tenkt meg ei engle nål iallfall.
    Skal tro om jeg er med på den trekkninga. *grubler litt her nå*

    SvarSlett
  6. Så koselig Stine, tusen takk for award :) Sitter og leser meg opp etter siste dagers fravær på nettet, he-he! Den skal jeg formidle videre, må bare tenke litt først..

    Premien din blir nok vinneren superglad for uansett, så tvi tvi med det store valget :)

    Håper formen din er på bedring - slapp av og nyt helgen med familien. Regner med at hendene arbeider intenst med noe strikketøy as we speak, fnis! Kose deg!

    Stooor klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥