Stinemors Små Øyeblikk

mandag 22. august 2011

Blå sommerdrømღ

Faktisk så prøvde jeg å legge inn dette innlegget før helga, men ingenting ville virke da...
Det var akkurat som at hele innleggs-boksen 'hang seg'...
Noen flere som opplevde det?
Men i dag er jo alt i orden, så da spiller det ingen trille....
Toppen er strikket i paris - en lys blå og herlig farge!
Jeg innbiller meg at paris har blitt mykere enn hva det var før....
Er det noen som har tenkt det samme?

Inspirasjon er hentet hos drops
Toppen er strikket til celine og var ferdig på et par kvelder
- fort gjort med andre ord ;) Den ble ferdig for en uke
siden eller så, men jeg ligger jo litt på etterskudd
med blogging om dagen...
Denne helga har flydd avgårde med arrangering av den årlige spesial utstillingen
for afghansk mynde.. puh! Det er godt å ha den bak seg, så nå kan jeg
ha full konsentrasjon på konfirmasjonen som er om under 2  uker..
fy som tiden flyr!
Tenk at den lille gutten min snart er stor konfirmant....
- ganske merkelig tanke egentlig!

ønsker dere en flott mandag!
Her skinner sola, men jeg er for sliten etter helga til å nyte den
- det er nesten til å få dårlig samvittighet av...

klem
post signature

3 kommentarer:

  1. NYDELIG kjole/tunika!! Denne Må æ bare prøve en dag :-)

    Tusen takk for inspirasjon.
    Ønsler deg ei fin uke
    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Denne toppen er jo også fantastisk søt. Spørs om Litjtuppa må få en sånn også... hihi... Hun blir litt bortskjemt, tror jeg. =)

    SvarSlett
  3. Virkelig en nydelig topp du har strikket deg:-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥