Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 11. august 2011

Søt sommertopp -

Da er det vel på tide at jeg blogger litt sommerstrikk.....
Denne toppen ble laget før vi satte i gang med alle småturene våre,
men jeg har jo ikke hatt tid til å blogge noe som helst egentlig...

Garnet jeg brukte er muskat - som ble kjøpt på det o'store salget ;)
Fargen er en nydelig blå, toppen ble strikket til charlotte, hun valgte selv fargen.
Denne toppen skulle hun liksom bruke masse i sommer, men..............
- den har jo blitt hengende hjemme mens vi har vært på tur.
hvor er logikken i det liksom?
 ♥
Men jeg tenker... - den kan bli like fin med en tynn trøye under, helt sikkert!
 Det er litt godt å føle at hverdagen er rett rundt hjørnet - tro meg jeg elsker sommer & sol!
men samtidig er jeg veldig glad i høsten friske luft og klare farger, og man kan bli
litt sliten av å pakke bil og campingvogn for 2  voksne, 4  barn og hunder
x-antall ganger i løpet av få uker.. puh! Vi har hatt noen flotte turer!
Mye hygge, morsomme nattetimer sammen med fantastiske
hundefolk! Latter, glede & fellesskap!
Det som står igjen nå er spesial utstillingen for både saluki og afghansk mynde
- jeg sitter i begge utvalgene og må derfor bidra med mitt. Det er et snev av
stress akkurat nå, men dagen blir nok super!
♥♥♥

ha en fin-fin kveld!

klem
post signature

10 kommentarer:

  1. Så søt sommertopp! Nydelig farge:-) Jeg også gleder meg til hverdagen og høsten er i gang. Har ikke fått strikket noe særlig i sommer, men jeg regner med det blir bedre tid til det framover nå, satser på mer strikk/ hekling på bloggen da;-))

    KLEM

    SvarSlett
  2. Så nydelig topp. Den får man brukt utover høsten også. God helg

    SvarSlett
  3. Nydelig kjole !!

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  4. Det var en nydelig topp! Tipper frøkna er fornøyd =)

    Vesten gikk unna i en fart ja, har en to-tre til i tankene. Må bare grave dypt i lommene først og late som jeg ikke har innkjøpsstopp ;)

    Håper du får en koselig helg =)

    SvarSlett
  5. Nydelig topp, og herlig blåfarge. Klart den blir lekker med en topp under til høsten:) Sånn tenker jeg med kortermede ting til prinsessa også: vi tar bare på noe langarma under - hehe.
    Høres ut om dere har hatt en fin sommer, selv om litt slitsom:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Supersøt topp! Kanten nederst var bare helt *smask* :) Og som alltid, herlig farge du har valgt.

    Lykke til på spesial-utstillingen!

    Og enig med deg, skal bli godt å komme litt til hverdagen igjen :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Heisann Stinemor! Vi har siste ferieuken her nå og er litt turister her hjemme, jeg og de to yngste. Deilig med ferie og turer, men deilig å være hjemme også.. og kanskje ser jeg frem til litt roligere dager og mer meg-tid mens snuppa sover, thi-hi! :D

    Herlig topp som alltid! Har vært fryktelig dårlig med håndarbeid her. Har prioritert kamera og lesing! :D

    Snuppa blir flott med den toppen der - det blir nok mer varme ennå og høsten blir flott med en liten topp under ;)

    God helg til deg & dine.
    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  8. Kjempe søt sommertopp du har strikket,flinka:)
    Nydelig farge:)
    Ønsker deg og dine en god helg:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Så deilig farge og flott mønster på den toppen. =)
    Skjønner godt du blir litt ferdig med all pakking ut og inn av bil og campingvogn ja. Men vi får håpe på noen deilige sommerdager hjemme før høsten setter inn. =)

    SvarSlett
  10. Nydelig strikk! Jeg blir stadig imponert :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥