Stinemors Små Øyeblikk

fredag 10. februar 2012

Blå bølger

Heldigvis har formen kommet seg såpass at jeg har overskudd til å strikke igjen.. juhuuu!
Så da fikk jeg gjort ferdig de siste omgangene som manglet på denne halsen og festet
de få trådene som var... Jammen godt å strikke igjen! Avhengig?? JA!
Denne halsen er strikket av 3 nøster puno - et utrolig mykt og deilig garn, men det koster egentlig
litt for mye syns jeg.. Noen ganger må man bare unne seg litt luksus! Problemet mitt er at jeg
ikke er så veldig fornøyd med den for den ble ikke slik jeg hadde tenkt. Jeg ønsker å ha
den to ganger rundt halsen og at den da skal sitte godt - det gjør den ikke helt...
Så jeg har ikke helt bestemt meg for om den havner rundt min hals, lagt for
salg eller blir liggende for evt gave til noen en gang....
Matilde ville gjerne prøve den og være litt modellღ
Hun var ganske fornøyd i dag da mamma'm kom og hentet i barnehagen, og mamma'n syns det
var veldig godt å komme seg ut av huset.... - en tur i butikken og barnehage. Deilig med
frisk luft og det å føle at kroppen virker igjen :) Men jammen blir jeg sliten av å gå
opp en liten trapp.... hahaha... puster og peser som en hvalross på toppen jo!
Stinemor er 'dett i desa' :)

nyt fredagskvelden!
Jeg skal kose meg med å titte litt rundt i bloggverden før The Voice begynner igjen
- da fortsetter fredagskosen!!



6 kommentarer:

  1. Ser god og myk ut, denne halsen ;-) Deilig å unne seg litt luksus av og til!
    Godt å høre at du er på bedringes vei - trasig å være syk!
    God helg og kose deg med familie og hunder!

    SvarSlett
  2. Denne halssen var kjempefiiiin. Riktig god helg til deg!!

    SvarSlett
  3. Kjempefin, elsker bølgestrikk! Gøy å strikke også, det mønsteret..

    SvarSlett
  4. Ikke fornøyd? Det er jo helt nydelig! Synes du skal tenke på det ei stund før du gir det vekk:) God helg!

    SvarSlett
  5. Kjempefint og med nydelig farge! Synd du ikke ble helt fornøyd for det så veldig fint ut:)

    Gratulerer med å bli plukket ut som en av favorittene til Øyeblikk!

    Ha en finfin helg!

    SvarSlett
  6. Lekker hals .-)
    Og Puno er nydelig garn, men sykt dyr så dette er skikkelig luksus :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥