Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 11. februar 2012

Øyeblikk-jentene sine favoritter!

Jeg er så stolt - så fryktelig glad og stolt på en gang!!
Dette bildet mitt av Celine ble en av favorittene til Øyeblikk-jentene.
- se flere favoritter-

Jeg blir nesten litt målløs, hadde jo ikke venta dette... - og trodde nesten at det var tull
da jeg leste gratulasjoner i et par kommentarer her da jeg logget meg på i sted.
Men det var jo ikke tull..... :) - for en god og herlig følelse!

ønsker dere en koselig lørdagskveld!
Her er det nå brus, godis og barnetv på de små.... Snart skal vi se programmet
Hver gang vi møtes - det har jeg virkelig fått sansen for.

9 kommentarer:

  1. Gratulerer! Det er jo virkelig fint, da! :)

    SvarSlett
  2. Skjønner veldig godt at dette bildet ble en favoritt - NYDELIG!

    God klem:-)

    SvarSlett
  3. Er helt klart enig i at dette er en favoritt!
    Er jo et nydelig bilde. <3

    Ja nå koser jeg meg med mariusgenseren.
    Takket være deg! ;) Blir lekker!

    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye! Det var vel fortjent. Bildet er rett og slett vakkert:)

    SvarSlett
  5. Ååååå, gratulerer Stinemor! Så fortjent! Du tar aldeles nydelig bilder :) Jeg bestiller kurs om jeg skulle være der sør en gang ;)

    Stor klem

    PS: Tar du fortsatt bestillinger på mamma-smykkene? Jeg hadde på meg mitt når jeg var ute og solgte luer i dag, og veldig mange spurte hvor jeg hadde kjøpt den fine smykket ♥

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde, det var fortjent å bli favoritt!!!

    Håper formen er litt bedre!!
    Gratulerer med morsdagen!!

    klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer;))
    Bildet er jo bare nydelig, så det fortjener du;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  8. Så utrolig moro - gratulerer <3

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥