Stinemors Små Øyeblikk

fredag 14. september 2012

Fredag

Så er det fredag igjen.... - dagen hvor uka ramler inn i en helg..
Kanskje en rolig helg, en jobbehelg, bort-å-reisehelg??
Min helg skal være preget av ro og harmoni
lykke ♥  det er godt å kjenne på den
rolige og gode følelsen. Jeg har det
jo bra tross alt....

Jeg har faktisk vært et skikkelig snev av husmor i dag - det er sjelden, så det var bare å
gripe sjansen med begge henda! Og det gjorde jeg! Nå er huset rent og pent
- en god start på helga, og jeg skal nyte det med god samvittighet.

I kveld har jeg surra rundt på you tube og hørt på musikk fra da jeg var i tenårene..
himmel! Nå følte jeg meg nesten litt gammel.... *kremt * Det var uansett
morsomt, og jeg ble full av både nye og gamle følelser og mange minner.

Denne fikk meg til å smile mens dansefoten våkna til liv... - jeg var ivrig på dansefronten
i tenårene fram til jeg ble gravid da jeg var 19 år. Vi var en dansegruppe som hadde
våre egne show og noen dansjobber rundt omkring. I en periode var vi kun to
som holdt liv i gruppa, og da endte vi opp i landsfinalen i Trondheim i
Ungdommens Kulturmønstring, det var moro gitt...
Så sett i gang... - kjenn på rytmene!

Og med den sangtittelen... - hva passer vel bedre enn vår egen skjønne lillesøster

All den omtanken dere viser meg er så fantastisk!
Jeg blir nesten litt tom for ord og veldig rørt.


Stinemorklem

3 kommentarer:

  1. Hadde helt glemt terence artig tilbakeblikk:)

    SvarSlett
  2. Fin jente med fin genser. Er det Skappel'en? Har så lyst til å strikke til vesla mi,str 122, men er usikker på maskeantall. Any tips?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er en liten mini-skappel :)
      Hvis du tar en titt på forrige innlegg med den blå genseren så er det en variant av skappelen til ei lang jente på 10 år - den la jeg opp 60 masker til, så kanskje noe masker færre til en str 122...
      Lykke til :)

      Slett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥