Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 29. september 2012

Myk herlighet selges....

Jeg vurderer å selge den ene skappelgenseren min...
Den er strikket i gråbrun faerytale og gråbrun tynn alpakka, begge er fra du store alpakka.

Jeg elsker fargen, så det er utrolig irriterende at denne ble såpass vid på meg, forbaska
irriterende faktisk.... Jeg var usikker mens jeg strikka, men tenkte at det gikk seg
til.. hahaha.. optimist liksom! Genseren er kjempe myk og god å ha på. Jeg
er er ikke så innmari høy, ca 165, ikke er jeg sylslank heller - langt derifra!
Så dermed føler jeg meg bredere enn nødvendig i den vide modellen.
Selges for kr 1200,-
Hvis du lurer på noe eller tror at denne vil passe bedre på deg :)
- så send meg en mail  nordic-ruby@hotmail.com


Fortsatt god lørdag!
Stinemorklem

2 kommentarer:

  1. En nydelig genser!
    Lekker farge på den nedenfor her også :)
    --klem--

    SvarSlett
  2. Flott genser!

    Ønsker deg en herlig Søndag -
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥