Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 9. oktober 2012

God morgen HØST

Høsten er her - ingen tvil om det!
Denne god morgen - genseren fra Pickles strikka jeg i sommer, men den ble liksom liggende litt.
Grunnen er enkel.. Jeg strikka den til Celine fordi hun likte fargen, men så ble den ikke brukt
siden hun ikke likte lengden på ermen.. jaja, lille diva slår til igjen!
Celine har brukt den en gang, og det var vel da hun fant ut at hun ikke likte ermene...
Men jeg fikk iallefall tatt bildene, så da er alle glade.

Oppskriften finner du hos Pickles god morgen-genser


Jeg mener at jeg strikka denne i Thin Organic Cotton, tror jeg... :)
- størrelse XS til jente på 12 år, det ble veldig bra!


Nå skal jeg snart krype under dyna med en bok.
Har vært i butikken i dag, og det kjenner jeg i kroppen - i morgen er en ny dag der,
så da er det lurt å la kroppen få en god natt hvile. Jeg har en del vondt i hofta
og beinet etter jobbedagene mine, men det er verdt det! Dette gjør
meg veldig godt psykisk - kjempe topp!

Ha en fin kveld!
Stinemorklem



6 kommentarer:

  1. Ahh, nydelig farge! Fiiiine bilder ♥ Så synd hun ikke ville bruke den, men det kan fort forandre seg! Jenter er jo kjent for å skifte mening både titt og ofte ;)
    Jeg har jo strikket denne før, til meg selv. Men akkurat nå har jeg faktisk en ny på pinnene, med store endringer vel og merke.

    God natt ♥

    SvarSlett
  2. Flott genser. Fekk lyst til å strikke denne til eldstejenta mi nå...

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder og flott jente med fin genser!!!

    SvarSlett
  4. Så fin farge på genseren! Jenter kan jammen være bestemte når det gjelder klær (kanskje annet også?:-) Får håpe hun skifter mening og bruker den.. Så mange fine bilder du tar, jeg liker lyset i de veldig godt. Her kommer jeg på besøk igjen, det er helt sikkert!
    Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  5. Kjempefine begge to! Nydelig farve på genseren. Sånn er det med de barnan, akkurat strikket osloanorakk til ene barnebarnet, han syntes selvfølgelig den klør som vanlig...

    Her er link til dekselet :) http://www.ebay.com/itm/New-Luxury-Leather-Chrome-Back-Case-Cover-for-Apple-iPhone-4-4G-4S-White-in-Box-/170869073080?pt=PDA_Accessories&hash=item27c89724b8
    Håper linken er rett :) Billig og raskt levert, knallfin, hva mer kan man ønske ;)

    Ha en finfin torsdag, klem fra nord!

    SvarSlett
  6. Den var flott! Greit å ha flere småjenter på lur når den ene ikke liker plagget ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥