Stinemors Små Øyeblikk

fredag 10. mai 2013

Lue til en hundeelsker!

Jeg fortsetter i samme stil som forrige fredag.... mer strikk med hundemotiv :)
Matilde sin topp med afghansk mynde på fikk stor respons blant mine
herlige hundevenner på facebook, og fra dere her - tusen takk!

Denne gangen ble det en lue med saluki på, en gave til en god venn
Jeg har en plan om en topp med saluki på også... - sånn etterhvert...

 Lua er strikket i sterk. Jeg har sagt før, men sier det igjen... - fantastisk garn!
Jeg elsker å strikke mønsterstrikk med dette garnet, det blir så jevnt og fint.



Håper dere har en nydelig fredagskveld!
Her koser vi oss med finalen på idol - de er så flinke!

Ellers har jeg en svært spent lillemor som nettopp la seg med et stort smil.
Da hun ga oss nattaklem sa hun ganske så alvorlig at nå var det siste kvelden vi fikk 
klem av en 5-åring... - gjett hvem som fyller 6 år i morgen!!??? :)

nyt kvelden
Stinemorklem

6 kommentarer:

  1. Neimen shame on me...hadde ike sett den skjønne affe-genseren før jeg.Fantastisk!:) og luen også....hva strikker vel ikke du altså:)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Fin hunde-lue! Synes du har strikka så fint, lange trådspenn, men likevel jevnt. Det kan da ikke bare være garnet! Jeg har nettopp avslutta et par mønstersokker i Sterk, og må si meg enig med deg. Supert garn!

    Riktig god helg, og til lykke med 6-åringen din!

    Klem fra Uvdal

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 6 åringen da. Flott lue. Du kor flink du er.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fin lue:) Jeg har tenkt å strikke noe lignende med Alaska husky på, men har ikke funnet mønster ennå.. :)

    SvarSlett
  5. Så fin lue! Mønsteret så jo ut som en helt ekte saluki! Kjekt at du ble med på giborten også :) ps! Jeg har enda ikke gjort noe med halsåpningen på genseren, men den ligger klar her :) Været ble jo plutselig så varmt også, men jeg gleder meg allerede til kaldere dager slik at jeg kan bruke den :)

    SvarSlett
  6. Kjempefin lue! Sterk er et veldig godt garn og fine farger også:) Gratulerer med 6-åringen:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥