Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 14. april 2015

Lek med farger | mariusgenser


Jeg syns det er artig å leke med farger på mariusgenseren 
- vi har jo så mange flotte farger å velge mellom 


Denne er min - bare min!
Jeg syns det var på tide etter å ha strikket til ungene.... ;)
Men jeg har selvsagt ikke fulgt oppskriften ordentlig, selvsagt ikke..
Jeg ville ha en tykkere modell til å bruke uten jakke og under vest så dermed strikka
jeg denne i alpakka ull fra SandnesGarn, og jeg mener at jeg brukte pinne 5.
Dette er ingen problem så lenge man regulerer maskeantallet.


Her vises det godt hvordan jeg har brukt fargene, litt her og litt der.
Morsom å strikke og enda morsommere å ha noe som ikke alle andre har.
Bunnfargen er oker med hvitt og en kontrastfarge som er brunlig grå.


Perfekt under vest :) 
Jeg er veldig fornøyd med min vri!


Ønsker dere en fin kveld!
Her snødde det faktisk i dag, men heldigvis forsvant den like fort som den kom.

Stinemorklem ★

24 kommentarer:

  1. En herlig utgave. Del gjerne på link party i bloggen min ons og torsdag hver uke.

    SvarSlett
  2. Kjempefin Marius, gøy med noe helt eget!

    SvarSlett
  3. Den var veldig fin, digger fargevalget ditt, og så kledde du den utrolig godt!

    SvarSlett
  4. Kjempe fint fargevalg som passet både deg og mønsteret :)

    SvarSlett
  5. Genseren ble kjempefin! Og fargene passer veldig godt til deg! All grunn til å være fornøyd :)

    SvarSlett
  6. Lekre farger :) Du kledde den godt!

    SvarSlett
  7. Fine farger du har valgt! Gøy at Marius kan få så ulike uttrykk avhengig av de fargene man velger,

    SvarSlett
  8. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥