Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 5. mai 2015

Suri Stripes

En ny modell har blitt til - dette skjer stadig vekk her hjemme hos meg ;)
Ideene fyller hodet mitt med det glade vanvidd | til tider føles det som kaos rett og slett!
- men det er mitt kaos så jeg liker det.
♡ ♡ ♡

Det er vel ingen hemmelighet at jeg liker striper, og dermed blir det fort mange av dem.
Jeg er også veldig glad i Suri fra Sandnes Garn, og liker det best når det strikkes 
med enkel tråd - her har jeg brukt pinne 5,5.


Stripene får en ekstra artig effekt siden de er strikket i Tweed, også fra Sandnes Garn.
Vrangborden har også fått en liten annen vri og raglanfellingen felles slik at den 
går mer rett opp enn inn mot halsen.

Jeg liker den godt - og kanskje du liker den også?
Oppskriften ligger nå tilgjengelig i nettbutikken vår
- både som enkeloppskrift og garnpakke
Ta gjerne en titt her



 Nytt her i bloggen nå er at jeg har lagt inn link til nettbutikken øverst i hjørnet
- dette er den nettbutikken jeg har bygd opp for den flotte butikken jeg jobber i.

Vi opplever dessverre en dårlig tid akkurat nå siden storsenteret i Ski kom på den gode ideen
at de skulle ha garnbutikk på sitt senter. Vel, dette ødelegger ganske fort for små butikker
som holder til i sentrum... Jeg tror ikke Thongruppen har tenkt så mye på oss dessverre!
Vi ønsker ikke noe annet enn å holde liv i den fine og koselige butikken vår,
men fremtiden er svært skummel og usikker....
Derfor prøver vi nå å legge litt ekstra fokus på nettbutikken for å se om den kan
hjelpe oss med å overleve - vi prøver å tenke nytt hele tiden!

Over til noe mer hyggelig  
Jeg planlegger en liten giveaway her på bloggen snart
- så følg med!

Stinemorklem 


6 kommentarer:

  1. Du e så flink å strikke til deg selv :) Atter engang en flott genser og mønster. Lykketil med butikken håper dere overlever de store... Sku gjerne støttet men har en lokal sjappe eg kjøper alt slikt garn på sånn at vi får ha den her :)

    SvarSlett
  2. En og genser dette. Lekker også.
    Klem

    SvarSlett
  3. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlett
  4. beautiful and nice looking, just love this

    SvarSlett
  5. Den genseren likte jeg; både passform, farge og stripemønsteret! God helg videre.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥