Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 23. februar 2016

h a p p y | ny modell


 H i  f o l k s

- altfor lenge siden sist . . . 
Det er ingen tvil om at instagram har tatt over her :) 
Men denne genseren syns jeg var så morsom å strikke, og jeg elsker fargene
. . .  så da må jeg bare dele den her også! 





Genseren fikk automatisk navnet Happy - det sa seg selv med disse fargene :)
Den strikkes med to tråder hele veien på pinne 7
- Silk Mohair fra Sandnes Garn og Elise fra Permin -

❀ ❀ ❀


Jeg har lagt denne ut i nettbutikken til Trine Sy & Strikk
http://butikk.trinesyogstrikk.no/products/happy

Her ligger den både som garnpakke og enkel oppskrift.

Ta gjerne en titt! :)

Stinemorklem

7 kommentarer:

  1. Kjempefin ungpike-genser! Nydelige farger til den flotte jente!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så fin den var i pastellfarger :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin genser, jeg bet meg merke i den da jeg så den på Facebook. Skikkelig glade sommerfarger, og navnet passet perfekt:) Glad for et nytt innlegg i bloggen din!

    SvarSlett
  4. Ja insta stjeler mye av bloggingen, men kjekt å se her litt, mer tekst og bilder samlet :) Veldig artig genser, og som vanlig har du flott modell på bildene dine :)

    SvarSlett
  5. Nydelig genser, du er så flink ;) Digger fargene ;)

    SvarSlett
  6. Fortsett å bloggen du,så fin altså.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥