Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 27. februar 2010

Verdens værste blogger....

Det må jo være MEG!!
hihi.. rett og slett håpløs!

Jeg elsker å lese andre sine blogger!
Det fins så mange fantastiske blogger der ute....
- fulle av gode ideer
- gode tanker
- ting til ettertanke
& masse inspirasjon!

Jeg har nå blitt svært påvirket av denne inspirasjonen og skal nå bli en mer ivrig blogger...
- jeg har sagt det før, men denne gangen satser jeg på at det virker!

Planen er at min blogg skal fortsette å ha bilder og nyheter fra vår fantastiske hundeverden!
Hva hadde vel livet vårt vært uten dem...???

- men jeg har også en plan om bruke bloggen som mitt lille hobby-håndarbeid-hjørne.
Jeg har som regel tusen prosjekter på en gang.. - jeg tar ev meg hatten for alle de som klarer å gjøre ferdig en ting av gangen! Det er noe jeg ikke har skjønt
- eller så mangler jeg det gjøre-ferdig-genet....
Jeg prøver gang på gang.. - og sier til meg selv at denne gangen så skal et prosjekt bli ferdig før den neste... Men det faller som regel i grus hver gang!
Som f.eks den flotte & herlige genseren jeg fant i skapet her før jul. Den er strikket i et mykt og varmt Highlander garn og var så og si helt ferdig... - ikke spør meg hvorfor den ikke var blitt tatt i bruk... Jeg mangler gode svar på det!
Jeg fikk den iallefall ut av skapet, måtte trikse og fikse litt.. Men nå er dette min favoritt genser!

/Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥