Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 7. april 2010

Små klær til strikkehunden og litt påske....

Påsken er over for denne gang....
Den var litt trist i år siden det var så mye regn her - savner virkelig den sola nå!!
Men vi fikk jo gjort en del inne da :)
Rommet til Markus fikk nytt tak som også er ferdig malt og nye vegger...
Fantastisk!
♥ ♥ ♥
Nå må vi finne ut hvilken farge han skal ha der nede slik at veggene også kan bli malt.
Neste punkt på lista er varme i gulvet og laminat.
Når et rom skal pusses så mye opp som dette så tar det både tid og ikke minst penger
- så da tar vi det litt om litt :)
Resultatet blir nok super-dupert!
♥ ♥ ♥
Bamsehunden Kiwi fikk nye klær til påske!
♥ ♥ ♥
Og en sløyfe i håret!
♥ ♥ ♥
Buksene ble jo bare søte!
Og de ble akkurat slik jeg hadde tenkt - selv uten oppskrift....
Men nå var jeg såpass smart at jeg skrev ned underveis hva jeg gjorde slik at jeg har en oppskrift til neste gang.
- for det blir nok flere av disse bamsedyrene her i huset ;)
♥ ♥ ♥
Matilde ønsker seg en kanin!
Hun hopper rundt og etterligner kaninlyder og er så nydelig!
Celine ønsker seg en hun også
- men hva??
Det vil vel tiden vise.....
♥ ♥ ♥
Til slutt litt påskepynt.....
- det ble ikke så mye her i år.
Matilde lagde en liten kylling i barnehagen.
♥ ♥ ♥
Og en 'krukke' med gul filt...
- oppi er det karse....
Lukter godt!
♥ ♥ ♥
Og en herlig kvist med mange flotte egg!

Hun har vært kjempe flink ;)
♥ ♥ ♥
Ha En Fin Kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥