Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 15. juli 2010

♥ til ei nydelig jente ♥



Min kusine fikk jente nr 2 i slutten av mars...

Og det er jo verdens beste unnskyldning
til å strikke babytøy!



De er på sommerferie nedover på østlandet nå,
så de kom på besøk til oss hele gjengen i går
- så da fikk vi sett veslejenta.
Kjempe kos med besøk!

Så da fikk jeg gitt bort gaven :)
Heldigvis så ser det ut som at det passer...
- og mamma'n til vesla ble glad for tøyet.
♥♥♥

Denne kjolen ble da den første med navnelappen min inni!
- det var en spesiell og artig opplevelse :)
Det så plutselig så veldig ordentlig ut!

Matilde sin lille dukke 'Tilde'
satt modell...

Jeg syns det ble ganske så søtt.


Ønsker alle en fin dag!


Vi har en bursdagsjente her i dag

- Charlotte er 8 år -

Planen min var jo å ta fine bilder av henne ute
- slik jeg gjør på bursdagen,
men her regner det.....
Så vi må nok vente litt med det.


1 kommentar:

  1. Så søtt det var, du er flink, og så flott med merke på da, ser veldig profft ut, gratulerer med dagen til charlotte. =) =)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥