Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 25. november 2010

|små votter...

Endelig kan jeg blogge litt strikking!
I tida før jul blir det en del hemmelighetskremmerier...
Men disse vottene er matilde sine og
kan trygt vises fram ;)
Disse vottene er strikka av rester fra luene celine & charlotte nettopp har fått.
Brukte under et nøste alfa - det er ganske så drøyt det garnet.
Mykt og godt blir det også, og selvsagt varmt!

Jeg sydde på en liten pynt på hver vott - et lite snøfnugg -
matilde var sikker på at det var en stjerne, men da jeg
forklarte at det var et lite snøfnugg ble smilet
hennes stort! Lykke!

ha en flott torsdag!

klem
- stinemor -

3 kommentarer:

  1. Så fine votter. Gode og varme disse tenker jeg og ekstra fint med den lille pynten.

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempesøte votter! Det er litt julegavestrikk her og; Gøy men litt kjedelig bloggmessig. :)

    SvarSlett
  3. Kan tenke meg at Tullemor er kjempestolt av vottene sine med snøfnugg på ! De ble superfine (som alt du lager) !!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥