Stinemors Små Øyeblikk

mandag 17. oktober 2011

Et barn er et lite menneskeღ

Så er det tid for Øyeblikk sin 2.konkurranse - temaet denne gangen er
"et barn er et lite menneske"

Dette er mitt bidrag - matilde
Jeg syns det lyser av henne på dette bildet, og jeg ser personligheten komme ut av hennes vakre øyne.
En av mine favoritter av lillemor, tatt tidlig i mai etter at jeg fikk ny zoom til kameraet!
Jeg fant en ny verden og ble enda mer gira på å ta bilder.


Kanskje du også vil bli med?!
Det ble med over hundre fantastiske bilder på forrige konkurranse
- så herlig å kunne få titte på alle de nydelige bildene

post signature

16 kommentarer:

  1. Stilig bilde og superskjønn jente!! Likte veldig godt lyset på bildet!
    Tusen takk for koselig kommentar, slikt noe varmer:)
    Masse lykke til i konkurransen!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Hei og hopp :)
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg :) nydelig bilde og nydelig jente du har her, prinsesse gullhår :)

    SvarSlett
  3. Så herlig bilde! Og nydelig jente, da. Herlig hvordan lyset skinner i håret hennes.

    SvarSlett
  4. Et flott bilde! Nydelig blikk, og for et flott lys i håret hennes.

    Tusen takk for ditt bidrag!
    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde av ei søt jente:-)

    SvarSlett
  6. Hei hei!
    Jeg deltar også i denne konkurransen og måtte selvsagt inne og titte på ditt bidrag!

    Vakkert bilde! Utrolig stemning...

    Lykke til videre i konkurransen.
    Maia

    SvarSlett
  7. Så skjønn hun er, jenta di.
    Nydelig bilde av henne, også!

    Artig med foto!

    SvarSlett
  8. Vakker jente! Likte godt bildet. Øynene snakker til kameraet og sola skinner så vakkert i håret hennes.
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  9. Tusen takk for koselig kommentar om mitt bidrag i konkurransen :)
    Bildet ditt var også helt herlig, og hun har jo de vakreste brune øyne!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  10. Nydelig bilde av ei nydelig jente<3
    Ha en fin:)
    Klem

    SvarSlett
  11. Fine fine jenta!
    Lykke til!
    Klem

    SvarSlett
  12. Nydelig bidrag Stinemor! Søte Matilde ♥

    Stor klem

    SvarSlett
  13. Hvilket skjønnhet du har:) et kjempe fint bilde :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥