Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 6. mars 2012

En liten dvale......

Så artig at dere likte Matilde sin heksedrakt! Hun var kjempe fornøyd og hadde en flott dag. Helga
ellers ble brukt til valpeshow og hvile - for jeg klarte å få en slags strekk foran ved skulderen på
lørdag, og jeg aner ikke hvordan *stønn*!!!  Men uansett så vandret den nedover i armen og
under opp mot skulderen slik at alle små bevegelser ble pyton, og jeg fikk en stor dose
gruff! Ikke fikk jeg sove godt heller siden jeg våkna med et auu hver gang jeg
snudde meg. Det hele endte med at jeg forsov meg på søndag, så da ble det
ingen valpeshow den dagen - vel, tror ikke jeg hadde klart å kjøre dit
heller, hihi... Det var nok best med hvile selvom det ble fryktelig
kjedelig for jeg klarte ikke å strikke noe særlig. Det er vel
først nå jeg klarer å strikke normalt, så mine
store prosjekt går tregt... - så tregt :)
Håper dere alle har det bra!
Jeg har titta litt innom dere, men har ikke vært noe flink til å legge igjen hilsninger...
De siste ukene har jeg fått til 3-4 treninger i uka og jammen kjenner jeg ikke det både på
kroppen  og at jeg blir trøtt tidlig om kvelden.... zzzzzz.... Men det føles så godt, og jeg
nyter at jeg nå klarer å trene uten altfor mye vondt. Muligens har jeg fått litt kontroll
over hva kroppen min tåler og samtidig så er det ikke så kaldt om dagen heller.
Jeg lengter etter vår!
- og ifølge værmeldinga så kommer snøen i morgen - grmfh!!



7 kommentarer:

  1. Hmm...ikke bra,men vi satser på dette går over slik du får både strikke og børste hunder og gå på utstilling og fungere normalt i hverdagen!!!Kjedelig med slike ting..
    kreativ er du lell ihvertfall,så gøy du hadde laget til teksten på dette innlegget her.Tålmodighetsprøve spør du meg,hihi...
    GOd Bedring!!!!
    toveklem:)

    SvarSlett
  2. Høres ikke godt ut!!
    Vet hvordan det er å våkne med smerter om natta:/
    Håper det snart går over;)
    Er det ikke deilig å trene og kjenne at kroppen fungerer(ikke nå da med den vonde handa/skuldra)?!

    Jeg er inne i en treningsperiode, skal ta tilbake min "spreke" kropp;) selv om den aldri blir frisk igjen!

    God bedring til deg;)

    Stor klem fra Ann-M.

    Nydelig heks;))

    SvarSlett
  3. Håper det går bedre med deg ♥ Og at strikkingen er i full gang igjen ;)

    Fin dag til deg
    Klem ♥

    SvarSlett
  4. Det er kjedelig når en har vondt. Håper det går bedre nå.

    Har selv nettopp hatt kraftig betennelse i tannkjøttet pga en visdomstann som er på tur ut, og siden jeg ikke er den som springer raskest til tannlegen, hadde det spredd seg til kjevemusklatur og hals.. KJEMPEvondt! Men bedre nå :)
    Ha en fortsatt fin onsdag.

    Klem Linn

    SvarSlett
  5. Først av alt: god bedring! Så må jeg virkelig slå til med noen skikkelige go'ord: dette var en herlig, kreativ og inspirerende blogg!
    Gjett om jeg kommer innom her igjen!!!

    SvarSlett
  6. Ønsker deg riktig god bedring! God søvn, tid og trening hjelper nok gradvis på;-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥