Stinemors Små Øyeblikk

fredag 8. juni 2012

Til dere.... - fra dere

Jeg tenkte jeg skulle prøve en annen vri denne fredagen....
Jeg har mange prosjekter liggende så og si ferdig, men det var dette med å feste tråder.
Tidligere har jeg sett i noen blogger at de lager innlegg med sine favoritter,
epla gjør jo det sammme - så da kan jammen jeg også!

Så jeg tenkte at jeg kunne vise dere inspirerende kreativiter fra noen av de
bloggene jeg besøker ofte! Selvom jeg ikke er like flink til å legge igjen
hilsninger akkurat nå betyr ikke at jeg ikke er innom dere!

Kos dere med flotte bilder under her.... ♥

Vakker jakke i nydelig farge fra MadeByK
Bedårende topp laget av G-Anette's Kreativiteter
Nydelig kåpe fra HjerteMynthe
Skjønn cupcake lue med twist fra Trinemamma
Romantisk sjal laget av melkebart
Fargerik og søt jentetopp hos Marion
Nydelig sjal laget av Eli Kristin
Herlig morosett fra TouchofVanilla
Flott vest fra rare rusk
Fantastisk teppet fra byVeronica
Tøft til gutt hos Strikkedilla


Dette var noen favoritter fra en håndfull blogger
- det er så mye å velge mellom! Et luksusproblem ♥
Så det er mulig jeg kommer til å gjøre dette igjen en gang....

god fredag!
Stinemor ♥klem

13 kommentarer:

  1. Åh så morsomt innlegg og koselig at ett av mine prosjekter har inspirert! :D <3
    Ha en riktig god helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Gubben så inspirernde å se alt det fine du deler,ja det er rett så det jeg kjenner jeg får lyst å strikke....og det er en stund siden sist kan man si.Mye fint og mange flinke folk.Og så du da!!!Robin Punsalan!!!!Hallelujah så gøy,nydelige bilder du delte på Fb og jeg var jo nesten på hundeutstilling igjen jeg jeg på den m¨åten,herlig.Og så kjekt du får lønn for strevet - velfortjent Stine :))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  3. Ååå, takk snille deg! Det var en fin liste å være med på ♥
    Og jeg ble inspirert! Nye bloggejenter og nye prosjekter lagret :)

    Takk :)

    Klem og fortsatt god helg vennen

    SvarSlett
  4. Så hyggelig at jeg har inspirert deg :-) skulle jeg ha laget en liste hadde du garantert kommet på den

    Ha en strålende helg :-)

    SvarSlett
  5. Oi, så mye lekkert! Mange hadde jeg sett før, men noen nye! En kjekk måte å oppdage andre på :)

    SvarSlett
  6. Ååå så kjekt at jeg har inspirert deg med bloggen min! Jeg blir jo inspirert av deg stadig vekk, hihi :D

    Her var det veldig mye fint og en god del blogger jeg gleder meg til å utforske :)

    SvarSlett
  7. Så mye flott!! Skjønner godt det er blant dine favoritter ♥

    SvarSlett
  8. Så mye fint du har funnet rundt omkring. En får jo lyst til å lage alt sammen.
    Ha en fin søndagskveld videre. Klem ToneB

    SvarSlett
  9. Wow, så gøy å komme med på dette innlegget, kjemperørt over at andre liker det jeg får til :)
    Jeg har faktisk nevnt deg i mitt innlegg (og det var FØR jeg så at du hadde nevnt meg ;) ) Kom gjerne innom å se! Ha ei fantastisk ny uke <3

    SvarSlett
  10. For en herlig måte å gjøre det på! Her var det mye å la seg inspirere av - takk for "omvisningen"!!!

    SvarSlett
  11. Åååå, ble litt satt ut jeg, Stine! Tusen hjertelig takk, så kjekt! :) Anser meg selv innen nybegynnerkategorien ennå, så det er utrolig artig at du har valgt noen av mine ting på denne listen. Stolt! (◡‿◡✿)  

    Du og din blogg inspirerer MEG mye, så all ære til deg for dine kreative krumspring og herlige presentasjoner! :D

    Stor klem,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  12. Skickar en superstor kram till dig!
    Du inspirerar mig, älskar verkligen att kika på din blogg :)

    SvarSlett
  13. flotte ng du lager. Nå harjeg planer om lue til barnebarn og dukka hennes - cupcake. Takk

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥