Stinemors Små Øyeblikk

fredag 12. april 2013

I am Norway

Det er fredag... - før var jeg flink med fredagsinnlegg, og at de gjerne ikke måtte inneholde
noe strikket av meg. I dag vil jeg gjerne komme med et tips - varmt anbefalt!

For en liten stund siden kom jeg over sjalene til I am Norway på instragram,
og jeg ble helt hekta for disse nydelige sjalene - de traff meg rett i hjerte

 Bildene er hentet fra I am Norway sin side med tillatelse fra dem.
Jeg tok kontakt med de for å høre om jeg kunne dele noen av bildene slik at jeg kunne skrive 
litt om dem og tipse dere andre flotte menneskene om disse flotte sjalene, og det fikk jeg lov til :)

Et lite utdrag fra siden:

Hvem er I am Norway?

I am Norway er en flerkulturell familiebedrift som ikke er redd for å blande god design med
samfunnsengasjement, kjærlighet, alvor og humor. I am Norway designer og lager skjerf og andre 
produkter som er like fargerike, varme og mangfoldige som menneskene som bærer dem 
Vi håper du vil bli en del av I am Norway familien og vi spanderer selvfølgelig porto. 
I am Norways skjerf er laget i 100 %  ull. Alle våre skjerf blir designet 
av Liv Dagny Mælum og strikkes på strikkemaskin en og en på Kongsvinger.

Jeg må ha meg et slikt sjal... - snart....
Problemet er bare at jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilket av dem.


I am Norway har også en blogg og en facebookside


Ønsker dere en god fredagskveld!
Stinemorklem

9 kommentarer:

  1. Stilig!!

    Ha en fin kveld :)
    KLÆM

    SvarSlett
  2. Det var spesielle og fine sjal. Må inn å se. God helg.

    SvarSlett
  3. Herlige sjal. Ja jeg elsker dette landet.

    Stor klem Viola.

    SvarSlett
  4. Hei Stinemor :)
    Tusen takk for alltid så
    koselige kommentarer :)
    Disse var veldig fine,
    herlige farger ღ og så
    mye fint du lager, det
    er en fryd å titte inn
    her til deg... Lurte på
    om du stikker på oppdrag?
    - kunne godt tenke meg
    både jakker og gensere
    men kan ikke strikke, så
    jeg spør her jeg :)
    Ønsker deg en fin, fin
    kveld videre og helg ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Jeg har også sett disse på Instagram og de er sååå fine! Enig med deg; hvilket skal man velge??

    SvarSlett
  6. Å, nydelige, disse har jeg aldri sett før, må inn og se på bloggen deres, takk for tipset!

    SvarSlett
  7. Hmmmm ja ikke lett å bestemme seg!!! Mye flott!!

    Var koselig å klikke innom deg igjen, du har laget mye flott. Nå tar jeg fatt på strikkepinnenen med nytt mot ;)

    klemmer

    SvarSlett
  8. Ja ikke rart du falt for de sjalene! Fine alle sammen syns jeg:)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  9. Kjempefine sjal, dette. Skjønner godt du har problemer med å velge - det er jo så mange fine å velge blant. =)
    En fin ukeslutt ønskes deg fra meg. =) Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥