Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 23. mai 2013

En hårete fotoshoot

I pinsehelga var det igjen klart for årets happening - Myndeutstillingen -
En sosial og svært koselig helg med vakre hunder og flotte folk!

Det blir ikke mye tid til strikking en slik helg, men derimot ble kameraet 
mitt luftet, jeg fikk noen små oppdrag med å ta bilder av mynder
- det ble mange bilder, og ingen av mine egne.. :)

Snart er det helg igjen..
Jeg håper ingen av dere sliten med for mye nedbør som gjør skade på hus og eiendom!
Nå fortjener vi sol, varme og et snev av sommert :)


Stinemorklem

3 kommentarer:

  1. Har beundret bildene dine på FB,og jeg beundrer dem her!Råflotte bilder...men det hjelper selvfølgelig på med slike modeller da ;)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av nydelige hunder! Du har litt å henge fingrene i der ja :)

    Ha en flott ny uke, Stine!

    Klem fra nord :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥