Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 24. september 2013

Herlige HØST

Vi er veldig heldige som har flotte jorder bak huset, og nå som alt kornet er borte
kan vi bruke det så mye vi vil! Det er så herlig å gå turer her langt unna
all støy fra veien.. Vi kan nyte hverandre og stillheten!
Disse bildene tok jeg med iphone.. - det ble litt vanskelig å skulle ha med seg kamera
siden dette var Lily sin første tur sammen med de andre hundene.
Jeg hadde uten tvil en del annet å passe på :)

Noah ser uteover flokken sin.. - han vil helst vite hvor alle er!

Nyt de fantastiske høstdagene!
Jeg elsker denne tiden på året, flotte farger og frisk luft - HERLIG!

Stinemorklem

7 kommentarer:

  1. Nydelige høstbilder av vakre folk. Det jordet der er et nydelig lerret til alle slags bilder som du tar :D

    Gratulerer så mye med vakre "lille" Lillyen. Nydelige gensere til flotte Markus og snuppene under der igjen. Har jo sett litt på instagram, men jeg må bare nevne det her også, thihi! Flinke du!

    Den jakke i header'n vokser på meg, tror nesten jeg må prøve meg på den. Utrolig fin og herlig fargekombo!

    Nyt dagen, Stinemor!
    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Flott familie du har! Så herlig at dere har slike jorder dere kan gå på! Ikke mye jordbruk akkurat der vi bor ;)

    God helg, og klem fra nord :)

    SvarSlett
  3. Bildene var fine og det er absolutt en plass jeg skulle vært på bare for å slappet av. Heldige deg.
    God helg!

    SvarSlett
  4. Flotte bilder! Jeg også elsker høsten!
    http://vinterjenta.blogspot.no/2013/09/hst.html

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥