Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 9. juni 2009

Et snev av sol....

Jeg ser noen lysgløtt i dag, men det spørs om det varer så lenge da...
Det er fryktelig kjedelig med dette regnværet!!!
Og vi fikk en del dråper i hodet da vi var på NKK utstillingen i Drammen denne helga.


På lørdag da jeg stilte Leah var det heldigvis opphold og litt sol,
så Leah fikk en fin dag å debutere i ringen som junior.

Hun var kjempe flink! :)

Hun stod pent og viste hvor glad hun var
- og halen.. den holdt hun høyt hevet da vi løp... Grrrr... ;)
Hun vil gjerne vise fram den halen sin og bryr seg ikke så mye om at jeg ber henne om å få den ned...Jaja, plutselig en dag så har hun skjønt det.
Leah fikk 'flat' rød med god kritikk.

Neste gang som junior blir i Sandefjord om litt over en uke
- vi gleder oss allerede!

Brum entret ringen på søndag, og han ble stilt av Kenneth.

Et godt team som endte med 4.beste hanne med CK!

Jeg er veldig stolt av dere begge to :)

Heldigvis var det værste regnfallet over før salukiene skulle i ringen.. puh!

Takk for en koselig dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥