Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 11. juni 2009

VELKOMMEN NOAH!



NOAH

Nå har han vært her i 4 uker, så det er på tide å vise han fram! :)
Han er en herlig gutt! Vakker, nydelig og elegant.
Samtidig bor det en liten klovn i han....
Vi er så takknemlige for at han fikk komme til oss... Det var litt vanskelig for meg da vi fikk spørsmålet om å overta Noah, men det var savnet etter Kiwi som gjorde det tøft.
Kiwi var , -og er, go'jenta mi! Det var et sjokk at jeg mistet henne og savnet sitter fortsatt i meg...
Men en dag så bare ble alt helt klart.. Noah skulle hjem til oss!! Det var nok hele tida meninga det.
- det var bare jeg som ikke skjønte det med en gang...
Litt treg må man vel få lov til å være innimellom??
Og nå når jeg tenker tilbake på alle mine rare tanker, så må jeg bare le.. Og jeg vet at Christin ler sammen med meg... Takk for at du ga meg tid! Han er på rett plass han nå... Han er hjemme!
Det var veldig merkelig de første dagene, han gjorde så mange ting slik som Kiwi gjorde.. og det fikk fra mange tanker og minner om jenta mi.. Men det var godt å minnes henne på den måten.
Jeg gikk og lo for meg selv de første dagene også... Jeg visste at han var stor, men at han var så STOR da.. hihi...
Han er veldig enkel å ha i hus, han prøver seg på noe krumspring innimellom, akkurat slik som det skal være! Men han hører når vi snakker til han.. Han går til og med og legger seg når han får beskjed om det!! Helt utrolig! Haka mi falt ned første gangen.. jeg sa jo 'gå legg deg' litt sånn uten mål og mening, men han gjorde det han! Flinke gutten! Hvis Kiwi noen gang gjorde noe hun fikk beskjed om var det kun flaks.. min lille Diva ville helst bestemme selv. ;)
Men Noah vil heller gjør som mor sier.. - og han er vel den eneste her i huset!?? hihi
* Stine

1 kommentar:

  1. Han er bare heeelt nydelig Stine! Jeg gleder meg sammen med dere. =)

    Men nå syns jeg jammen meg du må begynne å bli noe bedre til å oppdatere denne bloggen din syns jeg.... ;)

    Klem fra Nina.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥