Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 22. april 2010

En ny luedrøm i rosa & grått.....

Når unge jenter kommer med et søtt spørsmål om de også kan få en lue....
- hva sier man da??
Man sier selvsagt JA!
Chanett så lua til Matilde - den i lekker rosa & brun -
og ville gjerne ha en som lignet....
Det viktigste var en stor dusk!
Også skulle den være i rosa og en annen morsom farge.
Jeg slang på en fantasifull kant nederst i forskjellige gråtoner og hvitt.

Selve lua strikka jeg i et rutemønster

- 4 rett & 4 vrang -

Det gir et artig spill!




Den ble ikke så dum syns jeg! ;)



Og Celine har allerede ytret at hun vil også ha en slik!

Jaja.. da blir det sikkert flere av denne :)


Ha en flott torsdag!

- Håper sola skinner på deg -



1 kommentar:

  1. Hei hei!!

    Lurte litt på hvor mange masker du har brukt på denne, og om du har økt i maskeantall, etter vrangborden? Har så lyst til å prøve meg på ei slik ei sjøl =) Kjempefin lue =)

    mvh Irene

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥