Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 27. april 2010

♥ Pakke i posten & en apekattknapp ♥

I dag hentet jeg pakken fra HOBBYklubben på posten...
- den kom for en stund siden, men jeg hadde jo helt glemt den... uff da :/
Her var det mange herlige oppskrifter på dukkeklær!
Så kanskje noe av garnet jeg har i skapet kan trylles til klær til jentene sine mange dukker?
♥ ♥ ♥
Tenk hvis jeg hadde glemt den helt bort da..... Og dermed gått glipp av dette!
Farytale & Baby Silk i lekkert rosa!
♥ ♥ ♥

Jeg likder dette garnet veldig godt!
- det er lekkert, fristende og mykt... kjempe mykt!

♥ ♥ ♥

Lurer litt på hva disse nøstene skal bli...... *tenk-tenk*

Det er nok garn til et par leggingser - oppskriften fulgte med
- men om det er det de blir brukt til her er ikke godt å vite! ;)

♥ ♥ ♥

Men en ting er sikkert...

Først må jentene sine 17.mai kjoler strikkes ferdig!!!
- det er iallefall helt sikkert!

Ja, også var det den artige knapppen :)

Jeg kjøpte den herlige fleece tunikaen til Matilde fra Cupcake for lenge siden
- den er bare søt på snuppa vår

Men plutselig da vi var på utstilling i Bø i februar så forsvant den søte knappen som var feste på hjertelomma...
- helt bortevekk! :(
Men 'tante-Tove' med affer visste råd!
Hun har nemlig mange flotte & fantastiske knapper i butikken sin..
Og vips så fikk tunikaen ny knapp på utstillingen denne helga!

Sjekk denne søte apekatten!!

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

Matilde var kjempe fornøyd!
Det var nok den fineste knappen hun noen gang hadde sett...
Ikke ville hun ta av seg tunikaen heller ;)
♥ ♥ ♥
Fornøyd Frøken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥