Stinemors Små Øyeblikk

fredag 17. september 2010

Den passer perfekt!

se!
Den passer så fint på lillemor sitt hode
- pauselua altså ;)
Jammen et fint begrep det der...
Godt sagt, hilde!
Jeg hadde liksom planer om å ta bilder av henne med lua på i går,
men da hadde lillemor det travlet med å komme seg avgårde til barnehagen..
Pappa skulle kjøre henne dit i lastebil må vite!!!!
stor stas!
Og jeg er veldig fornøyd med hvordan den passer til jakka!
hihihi - da var det en lur tanke da jo ;)
Jeg klarte å kjøre lillemor i barnehagen selv i dag... juuhuu!
Så nå kommer formen sakte, men sikkert tilbake.
Trodde jeg var fin-fin i går jeg, men utpå kvelden sank jeg sammen igjen.
fysj..... - dette tok tid, og jeg som er tålmodig - hahaha!
markus har også ligget rett ut i tre dager nå, har jo nesten ikke sett snurten av han.
Nå har han vært en tur i dusjen, tror han begynner å føle seg bedre han også!
Det er bra for det er jo fredagskveld i kveld ;)
så jeg skal komme meg i butikken etterhvert slik at vi får taco og kos til kvelden!

ønsker alle en koselig fredagskveld!
- det skal vi ha ;)

klem
- Stinemor -


3 kommentarer:

  1. Sååå søte i pauselua si da =)
    Riktig god helg til deg også =)

    SvarSlett
  2. Skikkelig fin pauselue ja, den passet perfekt til jakka :) Åh, fredager er såååå herlige!!

    SvarSlett
  3. Se DET Stinemor - vi lanserer et nytt begrep i blogg- og lueverden ;) PAUSELUE, på linje med gamle dagers PAUSEFISK ;)men langt mer "matnyttig".

    Matilde kler sånn bortimot ALT og denne pauselua var ikke noe unntak! Flinkeste Stinemor - som snart skal ha strikkepausesokkerkurs med meg ;))))

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥