Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 18. september 2010

- dill & dall -

I formiddag dro markus, matilde og jeg en liten tur til Ski.
Han skulle ha Ipod, hun bare hang med
og jeg skulle ha dill & dall!
Jeg skulle ha knapper, men fant liksom ikke sånne jeg hadde tenkt meg,
men jeg fant søte bånd med tekstene
glad i deg
&
mine minner
Aner ikke hva jeg skal med dem ;)
- men det finner jeg helt sikkert ut etterhvert!
Denne falt jeg jo bare helt pladask for og det gjorde lillemor også :)
- hun holdt godt fast i den og var så vidt at mannen i kassa fikk låne den da vi skulle betale.
Heldigvis glemte hun at den lå i posen etterhvert
- for planen min er jo at den skal i julekalenderen.....
Jepp.. - jeg sa julekalender!!!!
markus trodde jeg hadde blitt helt tullerusk for det er jo sååå lenge til jul....
Men atte søstrene grene har jo så mye artig - og masse som passer i julekalendere til søte jenter.
Så jeg fikk faktisk kjøpt en del, og er veldig stolt av meg selv som har begynt å tenke på det allerede !
Det er 4 kalendere her, og hver skal ha 24 pakker på - det blir litt det...
Godt å være i gang faktisk!


Nå skal jeg sette meg godt til rette med garn & pinner.
- jeg har faktisk i gang med pauselue nr 3 - ehm....
Litt redd for at det er genseren som blir pauseinnslagget mellom luene her nå,
det var jo ikke helt meningen ;)
Neida...  tar med genseren når vi skal til fjørtofta jeg, lillesøs..
- så blir det ordnings!

lørdagsklem
- Stinemor -.

4 kommentarer:

  1. Hihi! Gleder meg til genseren er ferdig, ser ut som den blir såå fiin :-) Søt kost!

    SvarSlett
  2. Hehe, en genser som pausestrikk ja :) Men jeg skjønner hva du mener, man må jo strikke det man vil der og da - og noen ganger betyr det masse luer :) Veldig flotte ting du har funnet på Søstrene Grene. Og du, julekalender-shopping er helt normalt i september :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei. Måtte innom bloggen din for å bli kjent med hvem du er. Ser du er ivrig på strikking du også. Veldig mye fint å se her inne :-)

    Ønsker deg en trivelig søndag!!

    SvarSlett
  4. Takk for superkoselig kommentar i bloggen min! Og bloggen din var jammen et funn - jeg følger deg gjerne videre!
    Jeg synes du er kjempesmart jeg, som starter kalendershoppingen nå. Du har da virkelig mange pakker å ordne også. :-)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥