Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 28. september 2010

|kveldskos ✿

høsten er en fin unnskyldning for litt kos inne!
Når kroppen er sliten og hodet er litt groggy etter en litt lang dupp på sofa'n
- da er det deilig å bare kunne sitte i sofa'n med et varmt pledd og tente lys.
Jeg tror kroppen min merker litt at mannen fortsatt jobber hele tiden.
Det går veldig bra her hjemme, ungene er så store og hjelper til,
men mulig jeg blir mer sliten enn jeg tror....
Jeg har god samvittighet her jeg sitter også - jeg vasker klær som bare det om dagen,
jeg har til og med startet å legge klart klær og annet som skal bli med i bagasjen.
Endelig skal vi en tur til sunnmøre igjen! Og ikke er det lenge siden forrige tur heller.... deilig!
Disse lotusene er fra kremmerhuset - jeg har sett de i blogger i hele vinter,
 men det tok litt tid før jeg skjønte hvor de ble solgt.. hihihi ;) og jeg trodde
også at de var veldig-veldig dyre... Heldigvis tar man feil innimellom!
Så nå har jeg 2 store blå, 1 liten blå, 2 små hvite og 1 liten brun.
to be continued... - jeg tror det kommer flere!
Lille hopsydaisy er fornøyd med søte ord etter forrige innlegg :) nå ligger hun og brum i sofa'n med beina rett ut...... Deilig med hunder som kan slappe av sammen med meg om kvelden! noah er nok litt snurt siden han ikke fikk løpe i dag, usj da.... Men det er altså ikke så artig å slippe den nybørsta affe'n ut på jordet!! Sorry lillegutt! I morgen er det hans tur også, da skal han virkelig få løpe før vask og børst - det blir nok bra!

Det er jo både csiog grey's anatomy på tv kveld - hipp hurra for opptaker :)

kveldskos
- Stinemor -

2 kommentarer:

  1. Så herlige lys... sukk! :) Og jeg har kjøpt to slike hvite i dag, hi-hi. Tror faktisk at det er takket være deg, for jeg har ikke sett slike før hverken på nett eller i butikk. Kjempekoselig lys!

    Håper formen din er fin eller bedre.. ikke så kjekt om man hangler og er sliten. Da trenger man time-out og lov til å "ligge på lading" litt :)

    Ser at strikkeplaggene produseres likevel. Halsen ser riktig så god og varm ut og den kjolen under like så. Flotte farger og pynt på begge to :D

    Nyt det deilige høstværet!!! Supre bilder fra "hunde-slipp", hi-hi :P

    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  2. Snart kan du nyte sånne "borte-pause-dager" Stinemor - sammen med hele familien ! DET blir godt det tenker jeg ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥