Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 13. juli 2011

En flott pakke fra G-Anette's Lille Luefabrikk ♥

Jeg elsker pakker - om jeg har bestilt dem selv spiller ingen rolle....
Dette bestilte jeg fra g-anette's lille luefabrikk,
og i dag lå alt i postkassa mi! jippi!
- fargerikt & spennende -
Sjekk de stilige uglene!
Gleder meg til å bruke disse maskemarkørene...
- og da skal jeg tenke på deg, g-anette!
mhmmmm..... gry - anette.... jeg tror du har overraska meg litt
- denne kortholder'n og knappene var en overraskelse - herlig!
Uhuu.... ugler i mosen... - ny lue til charlotte.
knitting diva - that's me!
Nå skal jeg jammen få orden på strømpepinnene mine - endelig!
Lekker og stor pose til å ha strikketøy i - denne skal fylles før helgas tur ;)
- man blir jo i riktig go'humør av å se på denne! Så denne må
inneholde morsom strikk.. hihihi....
- og igjen... knitting diva - just love it!
tusen takk for de nydelige tingene du lager, g-anette!
Du er utrolig flink!
Tusen takk for at dere leste sykehistorien til celine - takk for gode ord!
Det jeg syns er viktig med den er at det faktisk var pga flått - vi snakket
med lege da det skjedde og fikk beskjed om å passe på om det
kom en rød ring rundt. Ikke noe skjedde så vi ante fred og
ingen fare... så feil kan man ta! Men alt gikk bra! ;)
Det har nok gjort meg mer skeptisk når unga blir syke - jeg blir fort ekstra redd,
spesielt når lillemor får høy feber. Da charlotte fikk en flått i nakken et par år
etter ble jeg rett og slett kvalm og skjelven. Legen vår tok en sjekk på
henne, fikk ut hele flåtten og ga henne antibiotika - og jeg kunne
puste ut igjen.. Må le litt av meg selv nå, men jeg vet at
uroen sitter i kroppen min - det er kanskje det
som kalles hønemor?!?!

håper dere har en nydelig sommerkveld!
Vi har hatt en flott dag med masse sol, kos og nye gardiner i campingvogna
- det kommer bilder av den lyse nyoppussa vogna snart!

klem
post signature

3 kommentarer:

  1. så fine ting du har kjøpt deg:)

    Uff,ja skjønner godt at du er ekstra bekymret når barna er syke,etter at Celine var syk.. Jeg kjenner meg igjen der..
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott pakke du har fått! Og det er jo ikke hvem som helst du har bestilt fra heller:) Gry-Anette er jo bare så flink, og har fiiiine ting! Jeg fikk også pakke fra henne i går, en lue til prinsessa og hjerte-maskører:) Kos deg med pakken!!! Og ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  3. Åå, så koselig lesning da! ;) Så bra at du ble fornøyd, takk for fine ord :) ♥

    Stor klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥