Stinemors Små Øyeblikk

fredag 18. mai 2012

Hurra for 17.mai!

Celine                        ♥           Charlotte
Matilde
Flettejentene mine
- og jammen fikk jeg lurt eldstemann til å ta noen bilder også, hurra!
Markus

Det har vært en svært bra 17.mai  - det kjenner jeg i beina! De har gått mye i dag....
Vi våkna til skikkelig regnvær, støvler og paraplyer måtte fram, men da barnetoget skulle begynne
stoppet regnet! - noen små drypp hadde vi innimellom, men hva betyr det når sola kommer
fram mellom skyene - dagen ble avsluttet med strålende sol og lykkelige barn

glede
barnetog
is
sekkeløp
flagg
premier
bil
foto

- 17.mai er full av mye!

Først gikk jentene i barnetog sammen, til og med Markus ble med Matilde litt i barnehagetoget.
Taler, sang og leker.. - premier å bli glad av! Spise is - mange is, Matilde spiste flest!
En liten pause med pølser hos bestemor og bilder knipset av mamma'n i hagen. Ut
på tur medpappa'n sin grombil, brooom broom! Det ble lang rekke med 
grombiler og store smil i barnefjes - dette er en stor del av dagen.
Mange klemmer til de man ikke har sett på en stund,  flotte
barn i vakre klær og neven full av russekort.
Vi endte opp på McDonalds for å spise middag i dag, ikke akkurat det jeg hadde tenkt..
- men det var det ungene ville, og er det ikke barnas dag da? Jeg må jo innrømme
at det var ganske deilig å slippe tanken på å lage mat etter en laaang dag...

Håper dere alle har hatt en flott 17.mai!

Stinemorklem

1 kommentar:

  1. Koselige bilder av de fire skattene dine! Nydelig bolero du har strikka. Lekker bunad til veslemor også. Celines strikkegenser(?) ser også fin ut. Du har kanskje vist den fram før? En fin "bukett" i alle fall!

    Ønsker deg ei fin helg!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥