Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 12. mars 2014

Vinterblå

Det er jo ikke akkurat vinter ute nå, vi gikk tur i dag i nydelig vårsol - så herlig!
Men denne blå ble ferdig da det var vinter, og den har blitt mye brukt.
Det er en osloanorakk uten hette, strikket i iris og creative melange glitz
Mørke blå og litt glitter - perfekt til ei tøff jente!

Jeg syns det var greit å strikke denne varianten uten hette, hetta kan ofte ende som en klump 
bak i nakken når lillemor har dårlig tid med å få på seg jakka på skolen. Denne er det
ingen problem med, og det er kanskje derfor hun har brukt denne mye :)

Fortsatt god uke.. - snart helg!
Stinemorklem

15 kommentarer:

  1. Kjempefin genser til lillemor! Gleder meg alltid over å se de nydelige bildene dine!

    Fortsatt fin onsdagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin genser :) Litt mer praktisk uten hette. Du tar alltid så utrolig fine bilder :D

    SvarSlett
  3. Nydelig;) Kjempepraktisk uten hette spør du meg.
    Du, bildene dine er bare så FLOTTE;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. Sååå fin! Og blått er nydelig til jenta di♥
    Ja, Osloanorakken er mer praktisk uten hette.
    Slenger meg med de andre; flotte bilder som vanlig her hos deg!

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  5. Dette var glitter en skolejente verdig :-) enig me hetten, noenganger er det praktiske lurt, men heldigvis ikke alltid ;)

    SvarSlett
  6. Nydelig genser og jente! Skal strikke en ny slik til prinsen min, han likte ikke fargene på den jeg strikket sist, nå må det være blått! Ha en fin uke hos dere!

    SvarSlett
  7. Kjempefin genser og bildene dine er nydelige!

    SvarSlett
  8. Så fin!! Hun kledde blått veldig godt:-)

    God helg til deg:-)

    SvarSlett
  9. Den var helt nydelig! Fikk lyst på en sånn en selv, jeg!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  10. Den var kjempefin! Jenter i blått *sukk* :)

    SvarSlett
  11. Så nydelige farger! Og for ikke snakke om jenta da - skjønn :)

    SvarSlett
  12. Du er så flink til å sette personlig preg på plaggene du strikker. Og så har du et godt øye for gode basisoppskrifter:)

    SvarSlett
  13. Kjempelurt uten hette. Jeg har strikket en osloanorakk og skal til å begynne på hetta, men nå vil jeg droppe den. Hvordan gjorde du halsen da? Blir kjempeglad for tips!!
    :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥