Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 20. mars 2010

En lue her & en lue der....

Disse nøstene i flotte farger har jeg hatt i skapet leeenge......
- men det er jo ikke så mye man får gjort med kun 1 nøste i hver farge - det blir ingen genser av det!
Plutselig ramlet jeg over litt inspirasjon... *juhuuu*
Jeg så et bilde av en babylue på ETSY
- og her er det MYE inspirasjon fra dyktige mennesker!
♥ ♥ ♥
Så da måtte jeg en tur i butikken for å få tak i noen hvite nøster også...
-> også var jeg i gang!
Etter et par små timer så kom lua til verden!


Den ble fargerik & flott!
Duskene ble jo kjempe søte da!
Men fingrene mine klagde ganske heftig da jeg skulle klippe gjennom en hard vegg med masse fargerikt garn!! Neste gang tror jeg dusken skal lages litt løsere.... ;)
Jeg ble ganske så fornøyd med denne faktisk!
- den ble nok ikke HELT lik den jeg så på bildet,
men da.......
Charlotte kom hjem, rappa ho lua og var
SUPERfornøyd!!!
Så da ble det hennes lue da c",)
- den passa deg perfekt, 'Chottemor'
♥ ♥ ♥

Markus sin grønne!
- ekstra lang og uten dusk -
Jeg har ikke hørt noe mer om han ville ha dusk eller ikke,
så da har ikke jeg tenkt å si noe heller..
Gutter i denne alderen blir aldri helt enig med seg selv ;)
Smykket fant jeg i perleboksen min.
Jeg tror det er Markus som har samla disse svarte perlene på en tråd for en god & lang stund siden, men så skjedde det ikke noe mer gitt...

Jeg satte på en lås og et tøft anheng og VIPS
- et stilig smykke til STOREbror!
HA EN FORTSATT FLOTT lørdagsKVELD!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥