Stinemors Små Øyeblikk

søndag 2. mai 2010

Den ble jo så fin! ♥ Charlotte sin nye kjole ♥


Den er klar!!!



Den ble søt!!

Og tro det heller ei...
Den fikk heklet kant!



Tenk at jeg har heklet kant... :) hihihi

Og jeg ble fornøyd med den!

Det var en god følelse det..





Dette er da Charlotte sin 17.mai kjole
- og det var artig å se den ferdig og hvordan den ble!

For det visste jeg jo ikke helt underveis ;)

Jeg falt for denne blå fargen
- den var så fresh og stilig!

Akkurat som Charlottejenta mi

Kjolen skulle være en lang og small modell...

- jeg var helt sikker på at det skulle bli flott til den lange 7 åringen vår :)

Jeg fant en oppskrift i et Sandnes hefte så jeg hadde mål og slikt å gå etter.

Jeg måtte jo bare lage en liten veske til!!

- bare måtte -





Oppskriften på vesken er fra Pt Design

- den skulle strikke i tykkere garn, så denne ble laget litt på slump,

men det er mye bra som kommer ut av litt slump! ;)



Dette blir et supert antrekk!

Må bare finne en trøye og tights som kan brukes under

- man vet jo aldri hvordan været blir på 17.mai....

Og sko selvfølgelig!!!

Så nå er jeg i gang med Celine sin grå drøm av et 17.mai antrekk...

- det er 2 uker igjen, så dette bør gå bra!

♥ ♥ ♥

Ha en super søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥