Stinemors Små Øyeblikk

mandag 10. mai 2010

En liten vårlue, nye gardiner & en skjenk i ny drakt!

Vår Lille Vakre
- tenk at hun blir 3 år i morgen!

Rett før helga ble denne søte vårlua ferdig, og hun har den på hele tiden!
- inne eller ute spilller ingen rolle ;)

♥ ♥ ♥

På fredag var Matilde & jeg på Ikea.
Planen var at jeg skulle kjøpe 3 rammer til bilder av Afghanske Mynder
- premier til Spesial utstillingen vår nå i juni....

Men altså.......
Kan man virkelig dra på Ikea kun for å kjøpe noe for noen andre enn seg selv??????
Nei, jeg tror det er umulig!! Jeg får det iallefall ikke til!

Jeg fant nye gardiner til stua!!!
Yeah!
Har lenge tenkt at jeg ville ha noen nye - noen lyse, lette & søte!
Noen som lar sola skinne inn :)
Også måtte de være lange siden jeg ville henge de opp på en helt ny måte
- med en knute på toppen.
Jeg har titta litt i butikker her rundt omkring, men siden jeg skal ha de så lange så må jeg jo kjøpe i metervare... Og det frista ikke!!
For det 1. så må jeg da sy dem til... - og det betyr surr med tråd og sånn halvveis kaos med å leite fram symaskina fra sitt gjemmested. Og for det 2. så ville det koste mye mer....
Nix, ikke noe for meg ;)

Så jeg hadde nesten gitt opp...
- helt til jeg da fant disse!!
2 lengder i pakken som kostet 98,-
jeg trengte 3 pakker, og det ble under 300,- dobbelt yeah!


~ mine engler ~

♥ ♥ ♥

Gjett om det har blitt lyst å fint her!!
La sola skinne inn.. !

♥ ♥ ♥

Jeg hadde bursdag i forrige uke....
- merker at den betyr mindre og mindre for hvert år,
også må jeg tenke etter hvor gammel jeg blir!
Er det et godt tegn da?? :)
34 år var det i år, men inni føles det ikke som at jeg er voksen.
Innimellom får jeg litt følelse av at jeg kanskje burde bli voksen...
- spesielt siden Markus nå er 13 og på god vei inn i tenårene!
Men pytt....
En vakker da så våkner jeg sikker som voksen!
- eller kanskje ikke??

♥ ♥ ♥

Men poenget mitt var...
Disse husene kom i posten dagen før bursdagen min!
♥ ♥ ♥
Jeg har bestilt dem selv...
- men artig at de kom akkurat da!
En liten gave til meg selv....
Jeg har titta på dem så lenge, og da jeg først bestilte dem så var de utsolgt :(
Men den snille damen på FRK-DORIS holdt disse av til meg da hun fikk inn nye!
♥ ♥ ♥

Ja, også var det mitt nye oppussings-prosjekt...
Denne benken fra Ikea (ja, hvor ellers?)
gjør nytta si her, men den passer jo ikke inn lenger!
Jeg satt i går kveld og litt i morges og tenkte
tenk-tenk-tenk
Egghvit eller Gustaviansk blå?
Etter en liten chatt med Hilde - så var valget klart!
Gustaviansk blå - selvfølgelig!!
Takk, Hilde... Er så kjekt å rådføre seg med deg!
Spesielt siden vi alltid er enige.. hihi...
♥ ♥ ♥
Første strøk er tatt!
Og den er mye finere allerede.. :) Siste strøket skal bli gjort i løpet av dagen
- så er det bare å få tak i nye knotter.
Jeg regner med at Dorothea har noen fine på lager - slik de alltid pleier!
♥ ♥ ♥
~ Stine ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥