Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 29. september 2010

Dagens lykke ✽

- for en 10åring er ny lue!


Spesiellt når det er en pingvinlue!
celine elsker pingviner, hun har gjort det siden hun var veldig liten..
Så da jeg så de fine luene hos Randi's lille hobbyverden, så måtte jeg jo bare høre
med henne om hun kunne sy en på bestilling Det kunne hun :) lykke!
I dag kom den i posten, pent innpakket og med en koselig hilsen - tusen takk, Randi!
celine ble enda mer fornøyd enn jeg trodde!
✽✽✽
Ta en titt på noen av hennes tøffe luer - her -
Jeg fikk 2 pakker i posten i dag... yeah! Pakker er gøy!
Den ene er en strikkemaskin som jeg har 'arvet' fra monsol, tenk det - hun ga bort 2 stykker!
Jeg trodde hun tulla, men måtte jo sjekke det opp ;) og dermed kom en av de til meg..
Jeg har aldri prøvd det før, men skal nok klare å sette meg inn i det sånn etterhvert
- har jo hele vinteren til det prosjektet... hihi :)
✽✽✽
Den andre pakken var bøker - masse inspirasjon! Har fått helt dilla på sånne bøker... *hysj*
Denne syns jeg så ekstra spennende ut og bare måtte ha!
Har bare sett kjapt igjennom den, men her er det mye artig til barn....
- det er helt klart framtidige prosjekt inni denne!
✽✽✽
charlotte fikk seg ny jakke i dag - og det trengte hun! Den jakka hun har nå brukte celine først, og nå er den så godt brukt at sømmene snart går i oppløsning..... godt brukt ja ;) Valget falt på en lilla softshell jakke - virkelig en lekker farge! Og mor ble glad da frøkna likte den like godt..  - så ble vi fort enige liksom..
 
Vi fant ut at her trengs det lilla garn slik at hun kan få skjerf og pannebånd som passer perfekt til!
bogerud fant vi noen nøster.. - så da må vel mor igang med enda et pauseprosjekt ..?? ;)
men jeg har faktisk begynt på den første armen på den rosa genser'n!

flott onsdagskveld!

klem
- Stinemor -

2 kommentarer:

  1. Så gøy å se luen i bruk og at den koselig at den falt i smak :-)
    Søt jente:-)

    Takk for hyggelig omtale i innlegget ditt.

    For en super dag med SÅ mange pakker i posten da!

    Klem

    SvarSlett
  2. Du ass... Herlig jakke, flotte farger - gleder meg til å se både pauseskjerf og pausepannebånd ;)

    Og ikke minst kommer jeg på inspeksjon når alle pause-feriene våre er over for høsten ;=) sånn rett rundt hjørnet liksom !

    Stor høst-ferie-pause-klem fra meg til deg.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥