Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 3. mai 2011

Gave til en god venn ♥

Vi hadde super koselig besøk av kenneth & geir på lørdagskvelden, de ble over til
lørdag siden de skulle delta på lure coursing i nærheten av oss på søndagen.
Lure coursing er en artig aktivitet for mynder, dette er løp på baner etter
filla. Filla symboliserer dyret hundene jakter på fra gammelt av.
Mynder er hunder som jakter etter synet, derfor denne filla.


kenneth & geir driver oppdrett av rasen saluki - slik som vår vakre brum ;)
Dere husker kanskje at jeg skrev om det her da de mista sin lille valp - barika -
på samme dagen kiwi døde bare 2 år etter. kenneth hadde bursdag for litt
siden, og jeg ville gi han noe veldig personlig og ville også minnes
lille vakre barika. Valpen jeg broderte på er jo ingen saluki,
men den er veldig lik i fargene - så den ble bra allikevel.
- og stakkars vennen min begynte å gråte...

Jeg er forresten ferdig med den blå kjolen til celine og er nesten ferdig med
en tunika til matilde i samme stilen. Så skal charlotte få en også...
- må ta bilder i morgen tenker jeg ;)

ønsker dere en fin kveld!
Jeg skal krype under et teppe - i dag er det kaldt!!
brrrrrr.......

klem
post signature

7 kommentarer:

  1. Så nydelig! Skjønner godt det kom tårer :)

    Gleder meg til å se alt du har strikket.

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Oi, så pent! Nydelig håndarbeid!

    SvarSlett
  3. For en nydelig gave å gi..Så personlig,så mye jobb bak og så fra hjertet.Skjønner veldig godt at det ble felt noen tårer da.
    Kjempe flink du er:)
    Klem

    SvarSlett
  4. SÅ fint!
    ønsker deg en fin kveld
    /myr

    SvarSlett
  5. Så fint broderi :))
    Kan godt skjønne at han ble rørt ja :)
    Gleder meg til å se strikkeriene dine :))
    Klæm Guri

    SvarSlett
  6. Så koselig gave! Ikke rart han ble rørt! Venter i spenning på nytt blogginnlegg i morgen da;)
    Fortsatt fin kveld til deg!
    :)

    SvarSlett
  7. Så nydelig broderi! Så snill du er - mye omtanke bak en slik gave;)
    Gleder meg også til å se alt du har strikket ;)
    Ha en hyggelig kveld!
    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥