Stinemors Små Øyeblikk

mandag 28. november 2011

Små gleder

Jeg skjønner jo at jeg er lett å glede når jeg får en herlig iver i magen med en gang
jeg ser at drops har kommet med to nye barnehefter! wiiiiii.......
Strikkeoppskrifter for barn er noe av det flotteste og morsomste som fins!!



Disse falt jeg for med en gang! LEKKERT!

Selvom det kanskje ikke virker slik her på bloggen så strikker jeg hver dag og hele tiden.
Noe kommer det straks bilder av, men noe må nok vente til etter jul......

Tusen takk for søte kommentarer på ugla mi!
Ble virkelig fornøyd med den, og den er flott på.
Nå skal jeg synke litt sammen igjen i go'stolen - en helg på Dogs4All merkes på kroppen,
men jeg har hatt en super hyggelig og sosial helg! Helt topp!


7 kommentarer:

  1. JA...her var det mye fint...mange potensielle prosjekt.
    Ny baby i familien, så den ene dressen her skal jeg prøve meg på! TAkk for tips!
    KLem

    SvarSlett
  2. Mye flott!
    Ei kollega venter baby i mars, så har heldigvis noen å gi bort til :-)

    SvarSlett
  3. Fristelser på rekke og rad der ja :)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Hei. Tusen takk for klemmen, den varmet. =)
    Så mye fint det var i det heftet. Skjønner godt du ble fristet.
    Klem ToneB

    SvarSlett
  5. Mye fint. Likte godt den røde marius kjolen øverst til høyre!
    Ønsker deg en god tirsdag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Ja er de ikke fine?! Akkurat de samme, minus den genseren med striper, var mine favoritter også! Mønstrene er lagret og klare til å skrives ut når jeg bare får nytt blekk til skriveren :) Morsomt at vi har så lik smak der :)

    Ha en fin dag, og sier det igjen... Hundene dine er knallfine! Ja barna og for den saks skyld :)

    Klem fra Desirée

    SvarSlett
  7. Åååå så nydelige små plagg!! Herlige design! Kribler i strikkepinnene da ja. :D

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥