Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 4. februar 2012

Hvitt


Øyeblikk har ny konkurranse på gang - tema denne gangen er hvitt.

"Hvitt er symbol på minimalisme innenfor interiør, fred i vestlig kultur,
renhet og uskyld i kristen tradisjon. I enkelte land, slik som Kina,
blir hvitt brukt direkte knyttet til sorg."


Det første jeg tenkte på da jeg så temaet var de hvite vinterbildene jeg tok av
Celine og Charlotte ved det første Pickles-oppdraget mitt, så denne gangen
valgte jeg dette hvite-eventyr bildet av Celine


- trykk på logoen og se flere flotte bilder -


fortsatt god helg!

17 kommentarer:

  1. NYDELIG bilde av ei nydelig jente!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentaren på bloggen min! :-) Et herlig bilde du har her! Lykke til i konkurransen, du også! ;-)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott bilde av ei kjempesøt jente:)Lykke til!
    Takk for kommentar hos meg, alltid koselig:)

    Ha en finfin helg!

    SvarSlett
  4. Så nydelig bilde!! var noe eventyrlig over det ja... elsker hvitt:-)

    SvarSlett
  5. Fantastisk herlig bilde og en søt jente! Bildene dine er så behagelige å hvile øynene på :)

    SvarSlett
  6. Vakkert! Nydelig jente også!
    Ha en koselig søndag.

    SvarSlett
  7. Jeg likte bildet ditt utrolig godt :) En vakker pike! Flotte duse farger både på jenta og omgivelsene rundt :) Den traff hos meg :)
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  8. oi, så nydelig:) både plagget og jenta:) Elsker duse farger:)

    SvarSlett
  9. SÅ fint og stemningsfylt bilde! :)

    SvarSlett
  10. Vakkert bilde, nydelig jente! :)

    SvarSlett
  11. Vakkert bilde med en herlig modell. :)

    Lykke til fra Huldra. :)

    SvarSlett
  12. så utruleg nydeleg bolero...ligge oppskriften på siden din?

    SvarSlett
  13. Så mye flott du har laget :-)
    og koselig blogg :-)
    her kommer jeg gjerne på besøk igjen :-)

    SvarSlett
  14. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  15. Jeg setter virkelig stor pris på alle de flotte kommentarene dere legger igjen her til meg!
    - de er en stor grunn til at jeg blogger masse :)
    Men jeg vil helst ikke ha 'reklame' kommentarer her, derfor ble denne slettet.

    klem Stinemorღ

    SvarSlett
  16. Hei anonym :)

    Disse boleroene er virkelig lekre!
    Jeg elsker de!

    Oppskriften er det Pickles jentene som har laget, og den finner du her:
    http://www.pickles.no/noras-bolero/

    Lykke til!

    SvarSlett
  17. Dette bildet var bare nydelig!
    Kjekt du kom med i galleriet. Dette bildet fortjente oppmerksomhet :)
    Ha en fin lørdagskveld
    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥