Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 1. februar 2012

Lue som inspirasjon til hals

Charlotte forelsket seg i Matilde sin artig skrue-hettelue og sa kjapt ifra at hun ønsket
seg en hals i samme fargene. Og hva kan vel mor gjøre da? Strikke i vei
Jeg la opp noen få masker mer enn den største lue størrelsen og felte litt annerledes.
Fargene og rillene er så og si identisk til lua, og Charlotte ble så fornøyd!!
Jeg er glad for at jeg akkurat hadde nok blå til denne....
- kun en meter igjen av den mørke blå fargen. 

 søte drømmer

7 kommentarer:

  1. Kjempefin hals. Ser deilig og myk ut. Skjønner godt at hun ville ha hals som lignet på hetteluen :-)

    SvarSlett
  2. For en kjempekos blogg:) som nyfrelst luestrikker ble jeg helt matt av strikkekunsten din....

    En herlig blogg:))

    Tror ikke jeg får til slike flotte ting du lager, men var veldig inspirerende å se:))

    SvarSlett
  3. Å så fine farger og flott hals! Moro når det blir slik barna har ønsket seg!
    Fine bilder, også!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Kreativt! Den ble skikkelig fin :)

    SvarSlett
  5. Fin! Og så har du så flott modell!

    Innom for å ønske deg og dine en riktig god dag og ei god helg

    Her laver snøen ned og det ser ut til å bli ei deilig vinterhelg. Og kaldt. brrr :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Du inspirerer!!! Jeg blir rett og slett glad i hjerte av å besøke bloggen din!!! Flott hals og nydelig modell!!

    SvarSlett
  7. Den ble jo veldig flott som hals også!!!... og som sagt allerede; veldig flotte farger!! Enda artigere å strikke når barna kan ønske seg det de vil bruke;-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥